پاره شدن نوار پیروزی‌های منچسترسیتی به دست ساوتهمپتون

پاره شدن نوار پیروزی‌های منچسترسیتی به دست ساوتهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در یک دیدار خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با دو بازی بیشتر، فاصله‌اش با لیورپول 12 امتیاز باشد. یورگن کلوپ برای پررنگ‌تر شدن شانس‌های قهرمانی‌اش باید در دیدارهای عقب مانده‌اش به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم ساوتهمپتون و منچسترسیتی از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که سیتیزن‌ها 12 برد متوالی را به دست آورده بودند و می‌خواستند با برد در این بازی، فاصله‌شان را تیم‌های رقیب بیشتر کنند و در آن سمت، ساوتهمپتون با 24 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار داشت. 

در نیمه اول ساوتهمپتون خیلی سریع توسط کایل واکر پیترز در دقیقه 7 به گل رسید تا به پپ گواردیولا شوک وارد شود. پس از این گل، میزبان کاملا به لاک دفاعی فرو رفت و حتی منچسترسیتی نیز در خلق موقعیت‌های گلزنی ناکام بود تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر میزبان اتمام یابد. 

در نیمه دوم سیتی فشار چند برابری وارد کرد و آیمریک لاپورت در دقیقه 65 موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند. حملات سیتی ادامه دار بود، اما آن‌ها نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند و بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

خلاصه بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

4416