مرد بوسنیانی ناجی نراتزوری شد

مرد بوسنیانی ناجی نراتزوری شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خانگی برابر ونتزیا با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا فاصله‌اش با میلان رده دومی به 5 امتیاز افزایش یابد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، دو تیم اینتر و ونتزیا از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که نراتزوری با 50 امتیاز در صدر جدول و ونتزیا با 18 امتیاز در رده هفدهم قرار داشت و با توجه به شکست غیرمنتظره میلان برابر اسپتزیا، سیمونه اینزاگی با یک پیروزی می‌توانست اختلافش را به 5 امتیاز افزایش دهد.

نیمه اول اینتر بازی را هجومی آغاز کرد، اما تیم مهمان بود که برخلاف جریان بازی در دقیقه 19 توسط توماس آنری به گل رسید. این گل باعث شد تا ریتم بازی از دست میزبان خارج شود، اما نیکولو بارلا اجازه نداد تا نیمه اول را بازنده به رختکن برود و در دقیقه 40 گل تساوی را به ثمر رساند. 

در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار نراتزوری بود و آن‌ها چندین دفعه تا آستانه رسیدن به گل پیروزی پیش رفتند، اما آخر در دقیقه 90 توانستند به هدف خود برسند. ضربه ادین ژکو با پاس گل دنزل دامفریز گل دوم را به ثمر رساند تا اینتر در نهایت به پیروزی دو بر یک برسد. 

خلاصه بازی اینتر - ونتزیا

4416