عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب مهاجم منچستریونایتد با پاس ندادن به رونالدو

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب مهاجم منچستریونایتد با پاس ندادن به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و وستهام به مصاف هم رفتند که در نهایت شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه یک بر صفر این بازی را ببرند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی روی یک صحنه یک فرصت سوزی عجیب و غریب رخ داد که در آن میسون گرینوود، در حالی که در شرایطی قرار داشت که می توانست به کریستیانو رونالدو و یا برونو فرناندز پاس بدهد و آن ها را در فرصتی ایده آل مقابل دروازه وستهام قرار دهد، این کار را نکرد و بدین ترتیب فرصت از دست رفت تا کریستیانو رونالدو از دست او ناراحت شود.

رانگنیک هم به طور کلی به نظر می رسید که از عملکرد گرینوود در این بازی رضایت نداشت چرا که در دقیقه 82 دست به تعویض او زد و این بازیکن را با آنتونی مارسیال تعویض کرد. مارسیال عملکرد خوبی داشت و روی گلی که شیاطین سرخ در لحظه پایانی زدند و هر سه امتیاز را گرفتند هم تاثیر گذار بود.

در این تصویر می بینیم که در حالی که رونالدو و برونو فرناندز در موقعیتی ایده آل در مقابل دروازه از گرینوود توپ می خواهند، این بازیکن به آن ها پاس نمی دهد و فرصت از دست می رود.

1470