سیدعباسی: در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم

سیدعباسی: در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم شهرخودرو روند رو به رشدی داشته، با توجه به مشکلاتی که از نظر آسیب دیدگی نتوانستیم از تمام ظرفیت تیم استفاده کنیم، اما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم که امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، داود سیدعباسی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم اراک اظهار داشت: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به همه شیعیان دنیا و مادران کشورم تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: فردا در مقابل تیم خوب آلومینیوم بازی داریم، از نتایج تیم آلومینیوم و کادر فنی خوبی که دارد انتظار بازی سختی داریم، این تیم از معدود تیم‌هایی است که در بدو ورودش به لیگ برتر نشان داده که ثبات خیلی خوبی از لحاظ ساختار و بازیکن دارد.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: تیم آلومینیوم دو سال حضورش در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشت، امسال هم از نظر نتایج و جایگاهی که در جدول دارد مشخص است تیم خوبی است.

عباسی بیان کرد: تیم شهرخودرو روند رو به رشدی داشت، با توجه به مشکلاتی که از نظر آسیب دیدگی نتوانستیم از تمام ظرفیت تیم استفاده کنیم، اما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم که امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

به گفته وی در بازی فردا مجتبی بیژن، مهرداد بایرامی، محمدعلی کاظمی، ابوذر صفرزاده، سعید جلالی‌راد و جعفرزاده در بازی فردا غایب هستند.

۴۱۵۴