منصوریان: بازی مقابل تیم‌های تارتار خیلی سخت است/ تیم ما تولید کننده ستاره است

منصوریان: بازی مقابل تیم‌های تارتار خیلی سخت است/ تیم ما تولید کننده ستاره است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی مقابل شاگردان همدوره دوران دبیرستانم یعنی مهدی تارتار داریم؛ ما در سال ۶۶ با هم همنطقه‌ای بودیم و در استان تهران در تیم جوانان این استان با هم بودیم و یکدیگر را از ۱۶ سالگی می‌شناسیم.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز مادر را به همه مادران سرزمینم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای کشورمان رخ دهد و از ویروس کرونا خلاص شویم و زندگی به شرایط عادی برسد.

وی افزود: مثل همیشه خوشحالم که در اصفهان هستم و در اصفهان و سالی که سرمربی ذوب‌آهن بودم، خیلی لذت بردم و زمان‌های خیلی خوبی را با ذوب‌آهن داشتم و خیلی خوشحالم که امروز اینجا هستم.

منصوریان گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم که در یک شرایط خاص به ذوب‌آهن رسیدیم و ما تمام تلاشمان این است که جدا از مسائل فیزیکی، روی مسائل روحی و روانی بازیکنانمان خیلی کار کنیم و هفته گذشته ما چهار روز را از دست دادیم و بازیکنان برای دریافت پولشان باید صدایشان به یک جایی می‌رسید و از سمت مسؤولان نفت قول‌های مساعدی گرفتیم و همچنین هیأت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه در این مسیر به شدت تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: از سعید محمد که در ابتدای فصل ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه اختصاص دادند، تشکر می‌کنم و همچنان از مسؤولان شهر آبادان ناراحت هستم و اگر کاری انجام بدهند، در همین کنفرانس‌های خبری آن را اعلام خواهم کرد، اما من و بازیکنان و هواداران نفت، همچنان مدیون مسؤولان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هستیم.

وی تصریح کرد: خیلی ممنونیم که کسی جز مناطق آزاد کاری برای ما انجام نداده است و چون در آنجا مهمان هستم و وامدار کسی نیز نیستم، صحبت‌هایم را محکم انجام می‌دهم؛ هر مسؤولی در این راه قدمی برای تیم بردارد با تمام وجود از او تشکر می‌کنم.

منصوریان گفت: بازی سختی مقابل شاگردان همدوره دوران دبیرستانم یعنی مهدی تارتار داریم؛ ما در سال ۶۶ با هم همنطقه‌ای بودیم و در استان تهران در تیم جوانان این استان با هم بودیم و یکدیگر را از ۱۶ سالگی می‌شناسیم و زودتر از من مهدی تارتار مشغول مربیگیری شد و کلا با تیم‌های او فوتبال‌ بازی کردن سخت است و ما باید مترصد یک موقعیت باشیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی نفت آبادان بیان داشت: هرچند ذوب‌آهن در خانه بازی می‌کند و همان توقعی که در بازی‌های آبادان از ما وجود دارد، از ذوب‌آهن در خانه نیز وجود دارد و هر اتفاقی که فردا بییفتد در ادامه لیگ برای تارتار و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی اذعان داشت: با تمام وجود فردا وارد زمین خواهیم شد؛ تمام اتفاقات هفته گذشته را فراموش می‌کنیم؛ امروز یک جلسه روحی روانی خیلی خوب را با بازیکنان داشتیم؛ هم من و هم مهدی تارتار شناخت کاملی از یکدیگر داریم و امیدوارم که بعد از این بازی، فوتبال اصفهان به مسیر خوبش ادامه دهد و از فضایی که برای محرم نویدکیا ایجاد شده است، از مجموعه سپاهان خواهش می‌کنم پشت وی را به هیچ وجه خالی نکنند و از وی حمایت کامل کنند چرا که ریسک بزرگی کرده و وارد جرگه مربیان در لیگ شده است و از شخص آقای ساکت و هیأت‌مدیره سپاهان می‌خواهم امروز از وی حمایت کامل کنند.

منصوریان بیان داشت: محرم نویدکیا در سپاهان و قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن اعتبار فوتبال اصفهان هستند و باید از وی حمایت شود.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: در مورد صنعت نفت باید بگویم که احتمال زیاد خریدی نخواهیم داشت چون تیم ما تولید کننده ستاره است و ما چند مینی‌کمپ برای بچه‌های جوانمان خواهیم گذاشت؛ چیزی حدود ۱۰ ستاره را شناسایی کردیم و اگر بتوانیم به تمرینات بزرگسالان بیاوریمشان، یک گنجی خواهد بود که پشت تیم اصلی ما نهان شده است و خروجی هم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به موضوع فسخ قرارداد بازیکنان در پی عدم دریافت مطالباتشان گفت: با صحبتی که با سازمان لیگ انجام شده است، این موضوع دیگر اعمال نخواهد شد و در صورتی که تیم مطالبات وی را پرداخت نکند، وی تنها می‌تواند شکایت کند؛ موضوع فسخ قرارداد یک چیز خنده‌دار است و با این روش تیم‌های بازیکن‌ساز از بین می‌روند.

منصوریان خاطرنشان کرد: ما خیلی شرایط روحی روانی خوبی را در تیم خود داریم و تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارد و ما در مبحث حرفه‌ای فوتبال، در لیگ نسبت به سال‌های گذشته عقب‌تر هستیم و فکر می‌کنیم که خیلی مبتدی رفتار می‌کنیم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: تا زمانی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت بودجه تیم‌های حاضر در لیگ گارانتی نخواهد، این وضعیت لیگ ما خواهد بود که حذف استقلال و پرسپولیس نشانه‌ای از آن بود و تنها چهار تیم سپاهان، فولاد، گل‌گهر و مس رفسنجان به  سمت حرفه‌ای بودن حرکت می‌کنند و مابقی تیم‌ها درگیر مسائل مالی هستند و سازوکار فدراسیون و تفکرش تغییر کند.

وی گفت: این خیلی بد است که ما منتظر می‌مانیم که با فشار از سوی فیفا یا دادگاه حکمیت ورزش تهدید شویم و بعد اقدام به اصلاحات می‌کنیم؛ از تیم‌ها باید گارانتی تضمین مالی بدهند.

منصوریان تصریح کرد: چمن ورزشگاه‌های ما اصلا کیفیت لازم را نداشته است، البته در آبادان چمن ما خیلی عالی شده است؛ در مجموع نیم فصل خوبی نبود چرا که هرسالی که تیم ملی به جام جهانی قرار است برود، لیگ مانند یک تورنومنت سه ماهه می‌شود و ما برای هر بازی حدفاصل استراحت بین دو بازی چهار و نیم روز بوده است و در نیم فصل دوم نیز باید تا شب عید به صورت قطاری بازی کنیم که این خودش خیلی فشردگی می‌آورد.

۴۱۵۴