توخل به دنبال همکاری دوباره با مهاجم یاغی بارسلونا؟

توخل به دنبال همکاری دوباره با مهاجم یاغی بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از توانایی و مهارت‌های عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه گذشته متئو آلمنی مدیرورزشی بارسلونا رسما اعلام کرد که داستان عثمان دمبله در نیوکمپ به پایان رسیده است و این بازیکن باید در ژانویه از این باشگاه برود. همین موضوع سبب شد تا ژاوی نام وینگر سابق بروسیا دورتموند را از لیست تیمش برای دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو خط بزند تا دیگر همه چیز تمام شده به نظر برسد. 

به نقل از سایت مارکا، از چلسی به عنوان یکی از مشتریان دمبله نام برده می‌شود و توماس توخل سابقه همکاری با او در دورتموند را دارد. توخل درباره دمبله گفت: "عثمان بازیکن بسیار خوبی در سطح بالایی است. من خیلی خوش اقبالم که در گذشته مربی او در دورتموند بودم. البته همکاری ما یک سال طول کشید و دوست داشتم بیشتر از این‌ها باشد، اما من باید می‌رفتم و دمبله نیز همین کار را انجام داد. ما در پاریس هم دیگر را ملاقات کردیم و باید بگویم که حرف خاصی نزدیم."

"من نمی‌دانم که چرا دمبله در چنین مخمصه‌ای گیر افتاده است و اصلا از جزئیات خبر ندارم. دمبله بازیکن تیم ما نیست پس راجع به او حرفی نخواهم زد."

4416