3 قاب از معروف‌ترین گل‌های مسی با پای مخالف

3 قاب از معروف‌ترین گل‌های مسی با پای مخالف

پایگاه خبری فوتبالی - پای تخصصی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن، چپ است و او به طور معمول از پای راست خود کمتر استفاده می کند اما با این وجود، لیونل مسی گل های معروفی هم با پای راست خود زده است که در اینجا 3 تا از معروف‌ترین گل های او با پای راست را مرور می کنیم.

به گزارش فوتبالی، اولین گل معروف مسی با پای راست، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11 باز می گردد، جایی که رئال مادرید و بارسلونا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و مسی در آن بازی دو گل به ثمر رساند و بارسا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. مسی در آن بازی پس از عبور از بازیکنان رئال مادرید و حرکت از وسط زمین، با کاسیاس تک به تک شد و در نهایت با پای راست دروازه او را باز کرد.

دومین گل او به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014/15 باز می گردد، جایی که مسی گل دوم بارسا و گل دوم خودش به بایرن مونیخ را در نیوکمپ به ثمر رساند. مسی پس از پشت سر گذاشتن بواتنگ، با پای راست به نویر چیپ زد و دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

سومین گل معروف او با پای راست به بازی مقابل نیجریه در دور گروهی جام جهانی 2018 روسیه باز می گردد. آرژانتین آن بازی را با نتیجه دو بر یک برد که مسی گل اول آرژانتین را با شوت محکم پای راست به ثمر رساند و این کار را پس از استپی دیدنی انجام داد.

1470