عکس؛ آخرین باری که خبری از مسی و رونالدو در تیم منتخب فیفا نبود

عکس؛ آخرین باری که خبری از مسی و رونالدو در تیم منتخب فیفا نبود

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، سالیان سال است که در سطح اول فوتبال دنیا با هم رقابت دارند و بدین ترتیب بر جذابیت های این ورزش افزوده اند.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تیم منتخب سال فیفا نبودند، به سال 2006 میلادی بر می گردد که در آن سال خبری از مسی و رونالدو نبود و خط حمله آن تیم منتخب را تیری آنری، رونالدینیو و ساموئل اتوئو تشکیل می دادند. در آن تیم منتخب، بازیکنان بزرگ دیگری مثل زیدان، پیرلو و کاکا هم در خط هافبک دیده می شوند. خط دفاع آن تیم هم متشکل از تورام، جان تری، کاناوارو و زامبروتا بوده است و جیانلوئیجی هم بوفون هم درون دروازه آن تیم قرار گرفته است.

پس از آن سال، همواره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تیم منتخب فیفا حضور داشته اند و هنوز هم که هنوز است و مسی و رونالدو پایه ثابت تیم منتخب سال هستند. به طور مثال در آخرین تیم منتخب سال فیفا یعنی تیم منتخب 2021، لیونل مسی به همراه رونالدو، در کنار هالند و لواندوفسکی در خط حمله قرار گرفته اند. جورجینیو، کانته و دی بروینه در خط هافبک هستند. آلابا، بونوچی و روبن دیاز خط دفاعی را تشکیل می دهند و دوناروما هم درون دروازه ایستاده است.

1470