حاشیه بازی پرسپولیس و فولاد| درگیری لفظی کادر فنی دو تیم/ اعتراض شدید فولادی‌ها به داور

حاشیه بازی پرسپولیس و فولاد| درگیری لفظی کادر فنی دو تیم/ اعتراض شدید فولادی‌ها به داور

پایگاه خبری فوتبالی- کادر فنی پرسپولیس و فولاد در اوایل نیمه دوم بازی دو تیم دچار درگیری لفظی شد.

به گزارش فوتبالی، در اواخر نیمه اول دیدار پرسپولیس و فولاد اعتراض محمد علوی به داور مسابقه سبب تذکر جدی داور به سرپرست تیم فولاد شد.

* در دقیقه 48 ضربه سر مهدی عبدی به دست مدافع فولاد برخورد کرد اما پنالتی اعلام نشدن این صحنه با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به حسن اکرمی همراه شد. پس از این اتفاق جواد نکونام با فریاد بلندی به بازیکنان حریف اعلام کرد ساکت باشید و کارتان را ادامه دهید.

* در دقیقه 49 ضدحمله تیم پرسپولیس مهدی عبدی گل اول سرخ‌پوشان را به ثمر رساند. با این وجود جواد نکونام و دستیارانش اعتقاد داشتند داور باید خطای مهدی ترابی روی مجتبی نجاریان را قبل از به ثمر رسیدن گل اعلام می‌کرد و دست کم هافبک پرسپولیس پس از روی زمین افتادن مدافع فولاد توپ را بیرون می‌زد همین امر دقایقی بازی را به تنش کشاند و حسن اکرمی با آمدن کنار زمین به سرمربی فولاد کارت زرد نشان داد. پس از این اتفاق درگیری لفظی بین نادر غبیشاوی و تعدادی از نیمکت‌نشینان تیم فولاد با کادر فنی پرسپولیس به وجود آمد و در وسط زمین هم بازیکنان دو تیم به جر و بحث پرداختند. البته در این میان پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند نجاریان با برخورد با بازیکن هم‌تیمی‌اش روی زمین افتاده و به همین دلیل داور نباید خطا اعلام می‌کرد.

* این مسابقه تا دقیقه ۸۴ با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در جریان است. 

۴۱۵۴