4 فاجعه‌ای که در اولین فصل بارسلونا پس از جدایی مسی رقم خورد

4 فاجعه‌ای که در اولین فصل بارسلونا پس از جدایی مسی رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان گذشته، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی از بارسلونا جدا شد و راهی پاریسن ژرمن شد و بدین ترتیب بارسا اصلی ترین ستاره خود را از دست داد و اکنون در اولین فصل پس از جدایی او، ضربه های سنگینی را متحمل شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل حضور 3 مربی را روی نیمکتش تجربه کرده است و این قضیه نشان می دهد که نتایج آبی و اناری ها در این فصل بی ثبات بوده است و همین قضیه موجب شده است تا بارسلونا مجبور به تغییر سرمربی شود. پس از اخراج رونالد کومان، بارخوان چند بازی روی نیمکت بارسا نشست و پس از او هم ژاوی آمد.

اما 4 فاجعه ای که در اولین فصل بارسلونا پس از جدایی مسی برای این تیم رقم خورده است، عبارتند از حذف از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و رفتن به لیگ اروپا، حذف از سوپرکاپ اسپانیا به دست رئال مادرید، حذف از جام حذفی اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی و همچنین جایگاه بد این تیم در لالیگا که از تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید، 17 امتیاز کمتر دارد.

 به نظر می رسد که آمدن ژاوی هم به طور کلی تغییری در روند بارسلونا ایجاد نکرده است و آبی و اناری ها باید به فکر موفقیت بلند مدت با او باشند.

1470