خرج 213 میلیونی بارسلونا که اکنون در اورتون و استون ویلا حضور دارد!

خرج 213 میلیونی بارسلونا که اکنون در اورتون و استون ویلا حضور دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو و تیم مدیریتی او، یعنی مدیران قبلی بارسلونا در این باشگاه فاجعه به بار آورده اند به طوری که باشگاه بارسلونا خرج های بی حاصل زیادی در سال های اخیر داشته است و اکنون بدهی های سنگینی دارد.

به گزارش فوتبالی، از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که یک رئیس باشگاه در این سطح از فوتبال حرفه ای می تواند انجام می دهد، خرید بازیکنان اشتباه برای تیمش است. این اتفاق در بارسلونا در سال های گذشته رخ داده است و به همین علت بارسا اکنون به این وضعیت دچار شده است.

به گفته گل، بارسلونا بین سال 2016 تا 2018، 213 میلیون یورو را خرج خرید آندره گومز، لوکاس دینیه، فیلیپه کوتینیو و یری مینا کرده است. از این بازیکنان اکنون هیچکدام در بارسلونا حضور ندارند و این قضیه نشان می دهد که این خرید ها اشتباه بوده اند و به درد بارسلونا نخورده اند که بارسا در نهایت مجبور شده آن ها را به فروش برساند. این بازیکنان اکنون در اورتون و استون ویلا حضور دارند. این دو تیم امروز به مصاف هم رفتند و در نهایت استون ویلا با یک گل به پیروزی رسید.

لاپورتا، فران تورس را خریداری کرده است. هر چند که از لحاظ سنی این بازیکن آینده دار به حساب می آید اما باید دید که سرنوشت او در بارسا چگونه خواهد بود.

1470