تغییر موضع نویدکیا بعد از شکست جدید تیمش؛ محرم قصد رفتن دارد؟

تغییر موضع نویدکیا بعد از شکست جدید تیمش؛ محرم قصد رفتن دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد مصاحبه محرم نویدکیا در پایان دور رفت لیگ، تاثیر منفی روی عملکرد شاگردانش گذاشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بعد از تساوی بدون گل سپاهان مقابل آلومینیوم در اراک بود که نویدکیا از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و گفت:" این را بازیکنان من، خودم و همکارانم باید بدانند که اگر کسی می‌خواهد در سپاهان بازی کند، باید جسور باشد و سپاهان فوتبالیست جسور می‌خواهد. اگر کسی بخواهد در سپاهان ترسو باشد یا منِ مربی با ترس و لرز تیمم را بچینم یا نفرات را تغییر بدهم، به جایی نخواهیم رسید. بازیکنانم باید فوق‌العاده جسورتر و نترس‌تر از این بازی می‌کردند، اما متأسفانه امروز این کار را انجام ندادند."

اولین بازی سپاهان بعد از اولتیماتوم نویدکیا، دیدار مجدد با آلومینیوم بود و این بار دو تیم در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سپاهان در ضربات پنالتی از میزبانش باخت و حذف شد.

بعد از آن بازی، نویدکیا در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در سپاهان گفت:" تا روزی که بتوانم به سپاهان کمک کنم هستم، ولی اینکه فکر کنید با یک یا دو باخت بخواهم بترسم و بگویم خداحافظ، چنین موضوعی نیست. من تا روز آخر کارم را به خوبی انجام می‌دهم، اما مسئولان باشگاه هم تصمیم‌گیرنده هستند و آنها باید پاسخگو باشند. من از نوع فوتبالی که تیمم انجام می‌دهم راضی‌ام و فکر می‌کنم فوتبال خوبی است."

محرم امیدوار بود در بازی امروز مقابل مس رفسنجان، تیم او از بحران خارج شود اما باز هم این اتفاق رخ نداد و یک شکست دیگر در کارنامه سپاهان ثبت شد تا برخی از هواداران این تیم در فضای مجازی، خواهان قطع همکاری با نویدکیا شوند.

واکنش محرم به شکست جدید تیمش، کاملا متفاوت با صحبتهای او بعد از کنار رفتن از جام حذفی بوده و او در واکنش به این باخت گفته است:" در سپاهان بازی کردن و مربی بودن، لیاقت می‌خواهد و باید واقعاً برای آن تلاش کرد و از جان مایه گذاشت. در این چند روز تعطیلی تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم."

حالا باید منتظر ماند و دید که نویدکیا و باشگاه سپاهان چه برنامه‌ای برای خروج از این وضعیت دارند و آیا شاهد یک اتفاق ویژه روی نیمکت این تیم خواهیم بود یا نه. فعلا که اولتیماتوم او به بازیکنانش، نه تنها تاثیر مثبتی روی عملکرد آنها نداشته بلکه وضعیت سپاهان را بدتر از قبل کرده و شاید اولتیماتوم این مربی خوش‌اخلاق، اول از همه، به ضرر خودش تمام شود.

عکس از امیرحسین پورابراهیمی

1984