واکنش باشگاه پرسپولیس به بسته شدن دوباره پنجره؛ به زودی پنجره باز می شود

واکنش باشگاه پرسپولیس به بسته شدن دوباره پنجره؛ به زودی پنجره باز می شود

پایگاه خبری فوتبالی- شکایت مهاجم اسبق پرسپولیس دردسر ساز شد و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه رسما از سوی فیفا بسته شد.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت مهاجم نیجریه‌ای و اسبق سرخپوشان بسته شد.

شکایت اوساگونا از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش باعث شد فدراسیون جهانی فوتبال حکم به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بزرگ تهرانی بدهد.

خبرگزاری فارس پیش از این هم اعلام کرده بود که پنجره پرسپولیس به دلیل شکایت اوساگونا بسته شده ( اینجا بخوانید)  اما این باشگاه اعلام کرد که به آن‌ها مهلت سه هفته‌ای داده شده است. حالا با گذشت این زمان مشخص شد که پرسپولیس پول را پرداخت نکرده و پنجره نقل و انتقالاتی نیز با حکم فیفا بسته شد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت جریمه 96هزار دلاری محکوم شد.

در جریان بازی امروز پرسپولیس و فولاد، در وقت استراحت دو نیمه رضا درویش در مواجه با خبرنگارانی که در خصوص این مساله از او سوال می کردند با بی تفاوتی برخورد و از مقابل آه‌نها عبور کرد.

بعد از این خبر باشگاه پرسپولیس در واکنشی اعلام کرد؛  به دنبال شکایت اوساگونا و محکومیت پرسپولیس به پرداخت ۹۶ هزار دلار به علاوه سود ۵ درصد سالیانه آن، باشگاه پرسپولیس با تامین این مبلغ تلاش کرد پرونده این بازیکن نیجریه‌ای را مختومه کند اما به دلیل مشکلات تحریمی و انتقال پول، یکبار پول پس از انتقال برگشت خورد اما باشگاه مجددا اقدام به پرداخت پول کرد که طی دو سه روز آینده با نشستن به حساب وی، بزودی پنجره باز خواهد شد.

۴۱۵۴