شراکت مدافع بارسلونا با تنیسور محبوب و مشهور آمریکایی

شراکت مدافع بارسلونا با تنیسور محبوب و مشهور آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - در اواخبر سال 2020 ، جرارد پیکه به جمع سهامداران "سوراره" پیوست. سوراره نام پلتفرمی است که در آن کاربران می توانند همدیگر را جستجو کنند، ارتباط برقرار کنند و  تمبر جمع کنند. پیکه برای شراکت در این پروژه سه میلیون یورو هزینه کرد و بدین ترتیب با امانوئل سوگه، نایب رئیس سابق کوکا کولا و مدیر هلدینگ "کاسیوس فمیلی" وارد شراکت شد.

به گزارش فوتبالی، پیکه توانست آنتوان گریزمان هم تیمی سابقش در رختکن را  متقاعد کند تا او هم در شرکتی سرمایه گذاری کند که در حال حاضر 3.6 میلیارد یورو ارزش دارد. اخیرا سرینا ویلیامز تنیسور سرشناس نیز تصمیم گرفته که وارد این پروژه شود. تنیسور امریکایی در پیامی اینستاگرامی نوشته است:"باید اعلام کنم که به عنوان مشاور هیئت مدیره به شرکت سوراره ملحق شده ام."

شرکت سوراره در بیانیه ای اعلام کرده است که سرینا به توسعه این شرکت در میان کل ورزشکاران دنیا کمک خواهد کرد و حضور وی به خصوص برای توسعه این شرکت در میان ورزش زنان حائز اهمیت بسیاری است.  شرکت سوراره اعلام کرده است که تنیسور آمریکایی با توجه به تجربه خود در برندسازی، تجارت و آشنایی با هواداران درون و بیرون زمین می تواند خیلی مفید باشد و بدین ترتیب سرینا نیز در شرکتی سرمایه گذاری که پیکه هم در آن سهامدار است.

4125