شش جوان در لیست خرید رئال مادرید؛ جواهرات دورتموند، آژاکس و لورکوزن

شش جوان در لیست خرید رئال مادرید؛ جواهرات دورتموند، آژاکس و لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در ادامه سیاست جذب بازیکنان جوان به گفته مارکا شش بازیکن 15 تا 21 سال را زیر نظر گرفته است و آنها را به عنوان بازیکنی آینده دار دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، اورلین شوامنی هافبک 21 ساله موناکو، جود بلینگام هافبک 18 ساله دورتموند، رایان گراونبرخ هافبک 19 ساله آژاکس، وسلی فوفانا مدافع 21 ساله و مصدوم لسترسیتی، فلوریان ویرتز هافبک 19 ساله لورکوزن و اندریک پدیده 15 ساله پالمیراس ملقب به "وینیسیوس جدید" این لیست را تشکیل می دهند.

رئال مادرید در سالهای اخیر ترجیح داده است که به جای خریدهای گرانقیمت به سراغ جذب پدیده های جوان و آینده دار با قیمتی معقول برود. تجربه موفق خریدهایی نظیر والورده، وینیسیوس و رودریگو گوئس باعث شد تا مدیران رئال در تابستان قبلی ادواردو کاماوینگا را با 30 میلیون یورو از رن بخرند و حالا رئال با دقت شرایط جذب پدیده های دیگر را دنبال می کند.

از میان شش نفر مذکور، جدی ترین گزینه شوامنی است که می تواند به عنوان ذخیره و رقیب کاسمیرو به رئال مادرید بیاید. بلینگام، گراونبرخ و ویرتز هافبک هایی با قابلیت هجومی هستند که مشتریان پرشماری در سرتاسر اروپا دارند. فوفانا برای خط دفاعی گزینه مناسبی است اما فعلا رئال برای جذب مدافع عجله ای ندارد چرا که خرید رایگان رودیگر در دستور کار مدیران رئال قرار دارد. اندریک نیز پدیده جدید فوتبال برزیل است که با وینیسیوس و نیمار مقایسه می شود و بارسلونا هم سخت به دنبالش است.

4125