بازگشت غیرمنتظره مهاجم پرحاشیه به تیم ملی ایتالیا

بازگشت غیرمنتظره مهاجم پرحاشیه به تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی به تیم ملی ایتالیا برمی گردد. این مهاجم که در حال حاضر در تیم آدانا دمیراسپور در لیگ ترکیه توپ می زند، در لیست روبرتو مانچینی برای اردوی ششم و هفتم بهمن در وقفه بازیهای ملی قرار گرفت.

به گزاری فوتبالی، در روزهای اخیر مانچینی با بالوتلی تماس گرفته و سوپرماریو برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا پس از سه سال ابراز تمایل کرده است. بازی ایتالیا و لهستان در روز هفتم سپتامبر 2018 آخرین حضور مهاجم سابق اینتر، سیتی و میلان در تیم ملی ایتالیا بود و حالا این مهاجم دوباره به تیم ملی کشورش برمی گردد.

مانچینی برای این اردو 35 بازیکن را در لیستش قرار می دهد و هدفش نظارت به بازیکنان برای لیست بعدی است. در حقیقت ایتالیا باید برای مرحله پلی آف جام جهانی اماده شود که در ابتدا باید به مصاف مقدونیه بروند که در صورت پیروزی شاید مقابل تیم ملی پرتغال قرار بگیرند.

بالوتلی 31 ساله در تابستان گذشته مونزا را ترک کرد و به تیم آدانا با هدایت مونتلا ملحق شد. بالوتلی با هشت گل و چهار پاس گل در 20 بازی در فصل 22-2021 نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده است.

بالوتلی تا کنون 36 بازی در تیم ملی ایتالیا داشته که چهارده گل به ثمر رسانده است که از میان بازیکنانی که هنوز بازی می کنند، فقط چیرو ایموبیله آماری بهتر از او را دارد.

4125