حاشیه بازی مس رفسنجان و سپاهان/ بازی لیگ برتری در زمین خاکی/ کنایه جالب گزارشگر به خارجی‌های دو تیم

حاشیه بازی مس رفسنجان و سپاهان/ بازی لیگ برتری در زمین خاکی/ کنایه جالب گزارشگر به خارجی‌های دو تیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سپاهان در بازی با مس رفسنجان رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، دیدار دو تیم مس رفسنجان و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه دو - یک در جریان است.

*پیش از آغاز بازی اعضای دو تیم با یدگیر خوش و بش کردند که در این میان منشا، ترکمان و حسن جعفری به سمت نیمکت سپاهان رفتند. از سپاهان نیز شهریار مغانلو و مسعود ریگی با مسی‌ها خوش و بش کردند.

*مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، کهندل مدیرعامل مس کرمان و محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان تماشاگر ویژ این دیدار هستند.

*شهریار مغانلو با گلزنی در ثانیه 14 بازی، سریعترین گل این فصل لیگ برتر را به ثبت رساند.

*در حالیکه در بازی های گذشته، خانواده‌های فوتبالی در اطراف ورزشگاه برای تماشای بازی تجمع می کردند به نظر می رسد سرمای شدید باعث شده تا افراد بسیار کمتری برای تماشای بازی از بیرون ورزشگاه به تماشای این دیدار بپردازند. این افراد با به صدا در آوردن طبل به تشویق شاگردان محمد ربیعی مشغول هستند.

*چمن ورزشگاه شهید زینلی اصلا شباهتی به رنگ سبز ندارد و ظاهرا سرمای هوا باعث شده زمینی مشابه زمین های خاکی را شاهد باشیم.

*پس از باز شدن دروازه کریستوفر کنت (دروازه بان سپاهان) توسط منشا، گزارشگر بازی تعبیر جالبی به کار برد و گفت این خارجی لیگ ما به آن خارجی گل زد!

*پس از بازشدن دروازه سپاهان و به ثمر رسیدن گل تساوی، محمد ربیعی بطری آب خود را به زمین کوبید تا شادی خودش را اینگونه نشان بدهد.

*در اواسط نیمه اول، دفع توپ بازیکن مس رفسنجان باعث شد توپ به شدت به کمک داور برخورد کند و او برای لحظاتی احساس درد و ناراحتی داشت.

6641