عکس؛ بازیکن اینترمیامی در تمرین «مار» گرفت!

عکس؛ بازیکن اینترمیامی در تمرین «مار» گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - برک شی بازیکن تیم اینترمیامی در اردوی پیش فصل تیمش با گرفتن یک مار با دستان بدون دستکش تصویر عجیبی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید فوتبال در لیگ آمریکا هنوز آغاز نشده است اما بازیکن 31 ساله سابق استوک که در تیم فیل نویل توپ می زند، تصویر عجیبی را ثبت کرده است. در حقیقت برک شی که اصالتی از تگزاس را دارد، تصمیم گرفت که هم تیمی هایش را در کمپ فورت لوردیل نجات بدهد و مانع از آن شود که مار آنها را نیش بزند.

برک شی که در سال 2013 قهرمان مسابقات جام ملت های آمریکای شمالی و مرکزی (گلدکاپ) شده بود، در ژانویه سال گذشته از اف سی دالاس به اینتر میامی ملحق شد. وی با آرامشی بسیار جالب یک مار را تحت کنترل خود در آورد. 

برک شی که توان حضور در پست دفاع چپ و بال چپ را دارد، بدون این که از مار ترسی داشته باشد، او را از جایش برمی دارد و آن را در سطل زباله قرار می دهد تا یکی از تدارکاتچی های باشگاه اینتر میامی آن را به بیرون از کمپ ببرد.

شی گفت که در کودکی با حیوانات مختلف نظیر مارها رشد کرده و به همین خاطر ترسی از آنها ندارد. وی به میامی هرالد گفت:" در بچگی در کنار مارها زندگی می کردم و از حضور در کنارشان به عنوان حیوان خانگی لذت می برم. بیشتر مردم از آنها می ترسند اما مارها بسیار زیبا هستند. مردم می گویند:" مراقب باش، مار آن جاست." اما من می خواهم آنها را از نزدیک ببینم."

4125