امیری و مقایسه اسکوچیچ با کی‌روش

امیری و مقایسه اسکوچیچ با کی‌روش

پایگاه خبری فوتبالی- تفاوت کارلوس کی‌روش و اسکوچیچ از دیدگاه وحید امیری چیست؟

به گزارش فوتبالی، وحید امیری جزو آن دسته از بازیکنانی است که در تیم ملی سابقه کار با کی‌روش و اسکوچیچ را دارد و می‌تواند درباره شباهت‌ها و تفاوتهای دو مربی توضیح دهد.

هافبک ملی پوش قرمزها که در برنامه اینترنتی فوتبال 11 به عنوان مهمان شرکت کرده بود ابتدا با اشاره به ویژگی‌های کی‌روش و اسکوچیچ گفت: " کی روش مربی با دیسیپلینی بود و نظم  در فوتبال و زندگی‌ام را از او یاد گرفتم اما هیچ مربی‌ای مثل دراگان اسکوچیچ به من اعتماد به نفس نداد. اسکوچیچ روی فوتبال من خیلی تاثیرگذار بود و در زمین آزادی عملی زیادی به من داد تا بدون ترس و واهمه بازی کنم و اگر یک موقعیت حساس را هم خراب کردم ترسی بابت آن نداشته باشم. همین شرایط را من زمانی در لیگ یک و دو تجربه کرده بودم و به راحتی و با آزادی عمل زیادی دریبل و شوت می زدم اما بعد از آن در یک فوتبال ماشینی قرار گرفتم که یک شرح وظایف مشخص برایم تعریف شد."

وحید امیری به بخش دیگری از تفاوت‌های کی‌روش و اسکوچیچ اشاره کرد: " اسکوچیچ یک صداقت خاصی دارد و رفتارش با همه اعضای تیم ملی از تدارکات، کادر پزشکی و بازیکنان یکدست است و بین افراد تفاوتی قائل نمی شود اما در گذشته اصلا به این شکل نبود و بارها شاهد برخوردهای تبعیض‌آمیز بین کادرهای مختلف کنار تیم ملی بودیم، اسکوچیچ اما با همه تیم رفاقت دارد و هر چند در ابتدا او را در حد تیم ملی نمی دانستند و شاید این موضوع روی باور ما هم تاثیر گذاشته بود اما هر چه جلو رفتیم از رفتار و سبک کار او بیشتر درس گرفتیم."

امیری در بخش دیگری از صحبتهایش به استرسی اشاره کرد که بازیکنان از کارلوس کی‌روش می‌گرفتند: " در دیدار با قطر در انتخابی جام جهانی که تیم ملی با گل طارمی برنده شد، به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدم و دقیقه 90 در میانه میدان یک خطا انجام دادم که کی‌روش از دستم عصبانی شد و داشت بد و بیراه می‌گفت. رفتارهای او در رختکن هم ادامه داشت و دوباره از من انتقاد کرد و ما هم نمی‌توانستیم حرفی بزنیم. او استرس را به کل تیم می‌داد و همین خیلی استرس‌زا بود!"

7655