تمديد قرارداد ٣ ساله مونیخی‌ها با ملی‌پوش شماره ١

تمديد قرارداد ٣ ساله مونیخی‌ها با ملی‌پوش شماره ١

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارش های منتشر شده در رسانه های آلمانی، تمدید قرارداد دروازه بان ملی پوش با تیم مونیخی بسیار نزدیک است و کاپیتان باواریایی ها سه سال دیگر در این تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی Sportbuzzer، خبرنگار این رسانه‌ی آلمانی چنین اطلاع رسانی می کند که نهایی شدن پروژه‌ی تمدید قرارداد مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و کاپیتان بایرن مونیخ با این باشگاه آلمانی نزدیک است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، مانوئل نویر بهترین دروازه بانی است که برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بازی کرده است. کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن در سن سی و پنج سالگی نیز عملکرد فوق العاده‌ای دارد و پایانی نزدیک برای او قابل تصور نیست.

گزارش رسانه های نزدیک به باشگاه باواریایی از قریب الوقوع بودن توافق و امضای تمدید قرارداد مانوئل نویر با مدیران این تیم حکایت دارد. بر اساس گزارش ذکر شده، قرارداد جدید مانوئل نویربا باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2025 میلادی تمدید خواهد شد و به این ترتیب، این دروازه بان ملی پوش مانشافت و باواریایی ها حداقل تا سه سال دیگر نیز در تیم نخست شهر مونیخ حضور خواهد داشت. حضور مانوئل نویر در بایرن مونیخ می تواند نشان دهد که این دروازه بان با تجربه هنوز هم بازیکن شماره یک مانشافت خواهد بود.

مانوئل نویر چندین مرتبه نیز طی مقاطع مختلف در صحبت های خود اشاره کرده بود که می تواند تا سن حدود چهل سالگی به انجام بازی فوتبال به صورت حرفه ای ادامه دهد؛ به عنوان مثال، شاید تا پایان رقابت های تورنمنت جام جهانی در سال 2026 میلادی.

مانوئل نویر از سال 2011 میلادی دروازه بان و بازیکن شماره یک بایرن مونیخ بوده است. این ملی پوش با سابقه و پر افتخار در طول این مدت توانسته است که با پیراهن باشگاه بایرن مونیخ دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و نُه قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال آلمان یا همان بوندسلیگای یک را نیز به ویترین افتخارات خود در تیم مونیخی اضافه کند.

لازم به ذکر است که مانوئل نویر به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال آلمان نیز ضمن تصاحب یک عنوان قهرمانی در تورنمنت جام جهانی سال 2014 میلادی که به میزبانی کشور برزیل برگزار شده بود، در پایان آن مسابقات موفق شد که عنوان بهترین دروازه بان تورنمنت را نیز به خودش اختصاص دهد.

البته مشکل کوچکی که با تمدید قرارداد مانوئل نویر برای بایرن مونیخ پیش می آید، این است که تداوم حضور مانوئل نویر در مونیخ می تواند شرایط را برای الکساندر نوبل، دیگر دروازه بان جوان و آینده دار باواریایی ها به طور کلی عوض کند. نوبل جوان تا سال 2023 میلادی و با امضای یک قرارداد به صورت قرضی در باشگاه فرانسوی موناکو حضور دارد. آلکساندر نوبل در سال 2025 میلادی به سن بیست و هفت سالگی خواهد رسید و کمی دشوار است که بایرن مونیخ حاضر به حفظ نوبل به عنوان جانشین مانوئل نویر باشد. در هر صورت شرایط این دروازه بان خصوصا با استمرار حضور نویر در آلیانز آرنا پیچیده است و باید دید که برنامه‌ی آتی مدیران بایرن مونیخ برای رفع این مشکل به چه شکل خواهد بود.

9404