اولین تصویر از مدافع منچسترسیتی پس از بازداشت شدنش

اولین تصویر از مدافع منچسترسیتی پس از بازداشت شدنش

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع منچسترسیتی که به تجاوز متهم شده برای اولین بار از زمان بازداشت شدنش با انتشار تصویری از خودش در رسانه ها مواجه شده چرا که برای معرفی خودش به ایستگاه پلیس رفته بود.

به گزارش فوتبالی، مدافع 27 ساله منچسترسیتی فعلا با قید وثیقه آزاد شده اما باید پابند الکترونیکی ببندد و هر روز خودش را به ماموران پلیس معرفی کند.  ملی پوش فرانسوی به هفت فقره تجاوز به چهار زن و همچنین آزار جنسی زنان دیگر متهم است. مندی اخیرا از زندان "استرنجویز" با قید وثیقه آزاد شده است.

مندی 134 روز را در زندان سپری کرد و بعد از آن قاضی پرونده او را با قید وثیقه آزاد کرد. مندی باید شش ماه آینده را در حبس خانگی در عمارت 4.8 میلیون پوندی خود در پرستبوری سپری کند و در این مدت منتظر جلسات دادگاه خود باشد. 

مندی باید هر روز به همراه راننده خود از عمارت شش خوابه خود به ایستگاه پلیس مکلزفیلد برود و در ان جا خودش را معرفی کند. مندی سعی کرده بود که مانع از توجه عکاسان شود و به همین خاطر صورتش را با هودی و ماسک پوشانده بود اما در نهایت تصویر وی در حالی شکار شد که پابند الکترونیکی به پایش بسته شده بود چرا که ماموران پلیس تمامی حرکات وی را رصد می کنند و او حق خروج از منزلش به جز زمان حضور در ایستگاه پلیس را ندارد. پاسپورت مندی نیز توسط قاضی ضبط شده است. جلسه دادگاه مندی در ماه ژوئن برگزار می شود و بدین ترتیب این بازیکن ادامه فصل را از دست می دهد. اگر مدافع فرانسوی دستورات دوران آزادی با وثیقه را زیر پا بگذارد، باید دوباره به زندان برگردد.

4125