توهین وحشتناک مسی به اسطوره لیورپول

توهین وحشتناک مسی به اسطوره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره لیورپول و مفسر شبکه اسکای اسپورتس، فاش کرد لیونل مسی با ارسال پیامی در اینستاگرام، او را الاغ خطاب کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته لیونل مسی پس از سال‌ها درخشش در لباس بارسلونا، به صورت رایگان از این باشگاه جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست. اما اوضاع در پاریس برای فوق ستاره آرژانتینی 34 ساله اصلا خوب پیش نمی‌رود. او تنها یک گل در فصل 2021/22 در لیگ فرانسه به ثمر رسانده و اکثرا نمایش‌های ضعیفی ارائه داده است.

به نقل از اسکای اسپورتس، در برنامه Monday Night Football جیمی کرگر ادعا کرد که پیوستن مسی به پی‌اس‌جی اصلا حرکت خوبی برای مائوریسیو پوچتینو نبود. البته کرگر در گذشته نیز معتقد بود که رفتن رونالدو به منچستریونایتد به ضرر شیاطین سرخ تمام خواهد شد. 

حالا کرگر می‌گوید که این حرف‌ها خشم مسی را برانگیخته و ستاره سابق بارسلونا با ارسال پیامی خصوصی در اینستاگرام، از خجالت اسطوره لیورپول در آمده است. کرگر در این باره گفت: "صحبت‌های قبلی من به مذاق مسی خوش نیامد و او مرا یک الاغ خطاب کرد. اما مسی من دوستت دارم و اگر این برنامه را می‌بینی، من در مقایسه با تو الاغ هستم."

همچنین کرگر در تیم منتخب سال 2021 مسی را از ترکیبش بیرون انداخت و به جای او محمد صلاح را قرار داد.

4416