سینگ: پیشنهادهای بهتر از آلومینیوم داشتم و به تیم ملی فکر می‌کردم/ از ابتدا دنبال قهرمانی در جام حذفی بودیم

سینگ: پیشنهادهای بهتر از آلومینیوم داشتم و به تیم ملی فکر می‌کردم/ از ابتدا دنبال قهرمانی در جام حذفی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک آلومینیوم اراک گفت که در آغاز لیگ بیست‌ویکم اهداف بزرگی در سر داشته، اما مصدومیت و تنش‌های رخ داده باعث شده است در شش مسابقه به میدان نرود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امید سینگ درباره صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با غلبه بر سپاهان و به ثمر رسیدن گل نهایی شاگردان خطیبی توسط خودش اظهار داشت: ظرف 9 روز دو بار با سپاهان بازی کردیم که هر دو مسابقه پایاپای و پُرفشار بود. در دیدار جام حذفی همه ما، بازیکنان و مربیان استرس زیادی داشتیم که خدا را شکر پیروز شدیم و من هم زحمات همه بازیکنان را تمام کردم.
وی در مورد اینکه روند ضربات پنالتی به سود سپاهان تغییر کرده بود، تصریح کرد: ابتدا سپاهان دو پنالتی را از دست داد، اما در ادامه به تساوی رسیدیم. بازیکنان حریف اعتمادبه‌نفس گرفته بودند و روحیه ما هم تضعیف شده بود. آلومینیوم بازیکنان بسیار خوبی دارد و همدلی زیادی میان ارکان باشگاه برقرار است. شرایط تیم بسیار خوب است و نیم‌فصل را به خوبی به پایان رساندیم.

هافبک آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم در جام حذفی به دنبال قهرمانی خواهد بود یا خیر، گفت: از دیدار اول جام حذفی مقابل فجر سپاسی، تکلیف ما این بود که در جام حذفی به فینال برسیم و مقام بیاوریم. در لیگ برتر هم به سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم و می‌خواهیم کارهای بزرگی کنیم. آلومینیوم تیمی بزرگ است و برای همه مربیان قابل احترام شده است. مطمئن باشید همه تیم‌ها کار سختی مقابل ما دارند.

سینگ در مورد اینکه دقایق کمی برای بازی کردن به او می‌رسد، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی از بازی نکردن ناراحت می‌شود. در ابتدای فصل تنش‌هایی رخ داد و سپس مصدوم شدم که همین اتفاقات باعث شد پنج یا شش هفته بازی نکنم. سال گذشته جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بودم و یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در اراک داشتم. امسال پیشنهادهایی با شرایط مالی دو یا سه برابر آلومینیوم دریافت کردم، اما به چیزهای دیگری فکر می‌کردم و با هزار امید و آرزو در این تیم ماندم.

وی در ادامه اظهارات خود درباره مشکلات خود در آلومینیوم اراک بیان کرد: امسال به چیزهای دیگری مانند آقای گلی و دعوت به تیم ملی فکر می‌کردم و تمرکزم را گذاشتم تا این فصل، بهترین سال فوتبالی‌ام باشد. اگر بدانم این شرایط ادامه‌دار خواهد بود، احتمالاً تصمیم جدیدی می‌گیرم. این مشکلات حل می‌شود و اگر قابل حل نبود، پنج هفته پیش به جدایی فکر می‌کردم، نه الان.

بازیکن تیم آلومینیوم اراک درباره دلیل بروز تنش‌هایی که به آن اشاره کرد، یادآور شد: مشکلی وجود نداشت و فقط بحث‌هایی درباره بندهای قراردادم بود. پنج سال شاگرد رسول خطیبی بودم و حضور او یکی از دلایل ماندنم در آلومینیوم بود. پیشنهادهایی از تیم‌های بزرگتر داشتم، اما خطیبی و خاطرات خوبم از اراک باعث شد در آلومینیوم بمانم و تابع دستورات او هستم. تمریناتم را بدون حاشیه و در بهترین شرایط انجام می‌دهم و هر چقدر به من فرصت برسد، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را نشان بدهم.

6641