مجدمی: امیدواریم حضور فکری شوکی به نفت مسجدسلیمان باشد/ با تلاش کمالوند و شجاعی موضوع لیدرها جمع شد

مجدمی: امیدواریم حضور فکری شوکی به نفت مسجدسلیمان باشد/ با تلاش کمالوند و شجاعی موضوع لیدرها جمع شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم با تغییرات کادرفنی شوکی به تیم وارد شود و در نیم‌فصل دوم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مسلم مجدمی در خصوص تغییر و تحولات کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: امیدوارم با کادر فنی جدید بتوانیم امتیازات خوبی بگیریم و تیم در لیگ برتر بماند. از فراز کمالوند و کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم. نتایج طوری بود که هیچکس از کادر فنی، بازیکنان و هواداران راضی نبودند. تیم دیر بسته شد و نتوانستیم آنطور که باید و شاید امتیاز بگیریم.

وی افزود: امیدواریم با این تغییرات شوکی به تیم وارد شود و در نیم‌فصل دوم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. ضمن اینکه قرار است تیم تقویت شود و به نظرم با این شرایط می‌توانیم در نیم‌فصل دوم در مسیر بهتری حرکت کنیم. همیشه در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر است چون تیم‌ها سخت‌تر امتیاز می‌دهند. من با محمود فکری قبلاً هم کار کرده‌ام. او مربی خیلی خوبی است و امیدوارم به تیم کمک کند. همه ما تلاش می‌کنیم شرایطی را رقم بزنیم که تیم در لیگ برتر بماند و دل مردم شاد شود.

مجدمی در خصوص کادر فنی قبلی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: فراز کمالوند از نظر فنی، مربی خیلی خوبی است ولی بعضی اوقات کار آنطور که باید پیش نمی‌رود. ضمن اینکه مشکلاتی هم داشتیم و همچنین از داوری هم خیلی ضرر کردیم. در نیم‌فصل اول حدود هشت امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری به راحتی از دست دادیم. البته این اشتباهات صددرصد سهوی بوده اما به هر حال باعث می‌شود که یک تیم ضرر کند و حتی کار به تعویض سرمربی هم کشیده شود. به هر حال امیدارم در نیم فصل دوم شرایط داوری برای ما بهتر شود.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد  اینکه حمله لیدرها به رختکن تیم، مشکلاتی را به وجود آورد، گفت: در آن شب همه بازیکنان عصبانی بودند و به هر حال این اتفاق افتاد. خدا را شکر با تلاش فراز کمالوند و ابوذر شجاعی این مساله جمع شد. البته آنطور که گفته شد کتکاری نبود و در حد بحث و جدل بود.

وی در خصوص اینکه اعضای تیم اعلام کردند امنیت جانی ندارند، عنوان کرد: در آن مدت بچه‌ها خیلی ناراحت بودند. مردم روی این تیم تعصب زیادی دارند و تعصب بیش از حد هم گاهی ممکن است به این مسائل ختم شود. اما مردم واقعاً این تیم را دوست دارند. امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. ان‌شاالله بتوانیم تیم را به خوبی جمع و جور کنیم و در نیم‌فصل دوم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

مجدمی در مورد کنار رفتن از جام حذفی با شکست مقابل خلیج فارس بندر ماهشهر گفت: ما می‌توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما خلیج فارس واقعاً شگفتی‌ساز شد. همیشه در جام حذفی یکی دو تیم دچار این شگفتی‌ها می‌شوند. تلاش می‌کنیم که این اتفاق را در لیگ برتر جبران کنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی این هفته مقابل پیکان اظهار داشت: من چهار کارته هستم و نمی‌توانم تیم را همراهی کنم اما بازی مهمی با پیکان داریم. قطعا همه بازیکنان و اعضای کادرفنی تلاش می‌کنند از همین بازی روند خوبی را در نیم‌فصل دوم شروع کنیم و با کسب یک نتیجه خوب در خانه، امیدواری بیشتری برای ادامه راه داشته باشیم.

6641