در اتفاقی کم‌سابقه، داور مصاف فردا شب میلان - یوونتوس تغییر کرد

در اتفاقی کم‌سابقه، داور مصاف فردا شب میلان - یوونتوس تغییر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در شرایطی که طبق برنامه‌ی قبلی و از پیش تعیین شده قرار بود دانیله اورساتو وظیفه‌ی قضاوت مسابقه‌ی یکشنبه شب میلان و یوونتوس را انجام دهد، اما طبق آخرین گزارشات واصله از ایتالیا، داور این دیدار تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، صبح روز گذشته بود که طی یک بیانیه رسمی اعلام شد که مسئولیت قضاوت مصاف حساس و سنتی میلان و یوونتوس از رقابت های سری آ ایتالیا را دانیله اورساتو بر عهده داشته باشد، اما ظاهراً کادر قضاوت این دیدار دستخوش تغییراتی شده است. این موضوع را فدراسیون فوتبال ایتالیا طی یک بیانیه‌ی جداگانه اطلاع رسانی و اعلام کرده که به دلیل آن چه که در دسترس نبودن دانیله اورساتو برای حضور در مسابقه‌ی یکشنبه شب عنوان شده است، لذا نام این قاضی از لیست داوران این دیدار حذف می گردد. 

بر اساس آخرین گزارشات رسیده از ایتالیا، دانیله اورساتو که پیش از این قرار بود دیدار یکشنبه شب میلان برابر یوونتوس در استادیوم سن سیروی شهر میلان را سوت بزند، برای این بازی در دسترس نمی باشد! بنابراین به جای این داور چهل و شش ساله، مارکو دی بِلو، دیگر داور ایتالیایی حاضر در سری آ مسئولیت قضاوت دیدار حساس یکشنبه شب روسونری و بیانکونری را بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است که بروز اتفاقاتی از این دست در فوتبال اروپا و سری آ ایتالیا به ندرت رخ می دهد ولی هر چه که باشد، بهر حال چنین تغییرات ناگهانی و عجیب و غریبی آن هم در فاصله‌ی بسیار کمی مانده تا زمان برگزاری مسابقه‌ی مذکور، می تواند به بروز شبهه ها و شکل گیری حرف و حدیث ها و حواشی بسیار دامن بزند. خصوصا که میلانی ها در هفته های اخیر نسبت به قضاوت داوران در بازی هایشان گلایه و شکایت هایی مطرح کرده اند که البته در برخی از موارد هم به نظر می رسد که حق با آن ها بوده باشد؛ حالا باید دید آیا الگری و پیولی به عنوان سرمربیان دو تیم در کنفرانس های مطبوعاتی امروز خودشان نسبت به این موضوع تغییر داور بازی واکنشی نشان خواهند داد یا خیر.

9404