کریستیانو رونالدو تسلیم نخواهد شد

کریستیانو رونالدو تسلیم نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل سیلوستره مدافع فرانسوی دو دهه قبل منچستریونایتد به حمایت از کریستیانو رونالدو هم تیمی سابقش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، حواشی پیرامون رونالدو و شیاطین سرخ در چند روز گذشته به اوج خود رسیده و حتی برخی از رسانه‌ها خبر از احتمال جدایی دوباره او در تابستان می‌دهند. در آخرین دیدار منچستریونایتد مقابل برنتفورد که با پیروزی سه بر یک شاگردان رالف رانگنیک همراه شد، کریستیانو رونالدو در زمانی که بازی 2-0 به سود من یونایتد بود، تعویض شد و جای خود را به هری مگوایر داد، اما اصلا واکنش خوبی نسبت به این عمل رانگنیک از خودش نشان نداد تا شرایط الدترافورد دوباره ملتهب شود. 

به نقل از سایت گل، مایکل سیلوستره که در گذشته سابقه بازی با کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد را دارد، به گل گفت: "او ناراحت است، شاید کمی از عملکردش، اما به این خاطر است که او همیشه بیشتر گل بزند و پاس گل بدهد. او همانند دیگر بازیکنان و اعضای تیم حق دارد ناامیدی‌اش را نشان دهد و به نظرم این موضوع طبیعی است. او از خودش توقعات بسیار بالایی دارد. مردم باید این مورد را بفهمند. او فقط بهترین چیزها را می‌خواهد. کریستیانو آشکارا گفت که برای فتح عناوین به یونایتد بازگشته است. او تسلیم نمی‌شود و تسلیم نخواهد شد."

4416