رسمی؛ محرومیت 3 جلسه‌ای کاپیتان رئال مادرید

رسمی؛ محرومیت 3 جلسه‌ای کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان برزیلی رئال مادرید، سه بازی بعدی تیمش را از دست داد تا مشکلات بیشتری گریبان‌گیر کارلو آنچلوتی شود. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب، لوس بلانکوس موفق شد پس از 120 دقیقه ماراتن نفس‌گیر، در نهایت با نتیجه دو بر یک از سد الچه عبور کند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری را به دست بیاورد. در دقیقه 102 این دیدار در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، مارسلو در دقیقه 102 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و دقیقا یک دقیقه بعد، الچه به گل اول رسید، اما در ادامه ایسکو و ادن هازارد پیروزی را برای رئال به ارمغان آوردند. 

به نقل از سایت مارکا، حالا لالیگا رسما اعلام کرد که مارسلو 3 جلسه از همراهی کهکشانی‌ها محروم خواهد بود. یک جلسه به خاطر کارت قرمزی که دریافت کرد و دو جلسه به خاطر توهینش به داور مسابقه. البته چون میزان محرومیتش کمتر از 4 بازی است، او فقط دیدار یک چهارم نهایی مقابل اتلتیک بیلبائو و در صورت صعود رئال مادرید، دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی را از دست خواهد داد. 

همچنین این پایان کار نبود و مارسلو باید 2250 یورو نیز جریمه پرداخت کند. پر میلا مهاجم الچه نیز به خاطر دریافت کارت قرمز، یک جلسه محروم شد. 

4416