بی‌میلی ستاره نروژی به حضور در اولدترافورد/ منچستری‌ها قید هالند را زدند؟

بی‌میلی ستاره نروژی به حضور در اولدترافورد/ منچستری‌ها قید هالند را زدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از باشگاه هایی که به دنبال در اختیار گرفتن ملی پوش نروژی زنبورهای وستفالنی بود، شیاطین سرخ منچستری بودند اما اخیرا به نظر می رسد که سران اولدترافورد از این هدف نقل و انتقالاتی خود عقب نشینی کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی ESPN، مارک اوگدن، خبرنگار این رسانه معتقد است که منچستر یونایتد از رقابت برای جذب ارلینگ هالند خارج شده است؛ مدیریت باشگاه سرخپوشان منچستری آماده است تا روی گزینه‌ های هجومی جایگزین ارلینگ هالند تمرکز کند، زیرا آن ها آگاه شده اند که مهاجم نروژی بروسیا دورتموند تمایل زیادی به انتقال خود به باشگاه های اسپانیایی خصوصا کهکشانی های رئال مادرید دارد.

مقامات اولدترافورد معتقد هستند که مقصد نهایی ارلینگ هالند در فصل تابستان آینده، باشگاه رئال مادرید اسپانیا خواهد بود و باشگاه منچستر یونایتد در شرایطی نیست که بخواهد مشاوران ملی پوش نروژی زنبورها را متقاعد کند که در ارتباط با گزینه ها، تجدید نظر کنند.

بر همین اساس، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان برای به خدمت گرفتن یک گلزن اثبات شده، روی گزینه‌ی دیگری بررسی را آغاز و تمرکز می‌ کند.

همچنین مدیریت باشگاه منچستر یونایتد خوب می‌ داند که ارلینگ هالند در شرایط فعلی، آن ها را گزینه‌ی مناسبی نمی‌ داند و به جای زمان گذاشتن برای تلاش جهت جذب بازیکنی که خواهان انتقال به باشگاه دیگر و لیگ کشور دیگری است، بهتر است تا روی پروژه‌ی در اختیار گرفتن یک گزینه‌ی دیگر و متناسب با شرایط باشگاه خود تمرکز و تلاش کند و منابع مالی و انرژی خود را در مسیر صحیح استفاده نماید.

9404