بایرن‌مونیخ در اندیشه جذب ستاره سوئیسی گلادباخ در همین زمستان

بایرن‌مونیخ در اندیشه جذب ستاره سوئیسی گلادباخ در همین زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک میانی بروسیا مونشن گلادباخ ممکن است که در همین پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانويه جاری راهی آلیانز آرنای مونیخ شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دنیس زکریا، هافبک سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ آلمان در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد در بازار خرید و فروش ها حضور خواهد داشت.

بر همین اساس، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال این است که برای جلوگیری از ملحق شدن این بازیکن به سایر باشگاه های خواهانش، او را در همین پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل زمستان در همین ژانویه‌ی جاری به خدمت تیم خود درآورد. چندین باشگاه بزرگ اروپایی از قبیل منچستر یونایتد و آرسنال از لیگ برتر انگلستان، یوونتوس ایتالیا، بارسلونای اسپانیا و بروسیا دورتموند آلمان از جمله تیم هایی هستند که به عنوان خواهان و مشتریان پر و پا قرص دنیس زکریا به حساب می آیند.

بنا بر این گزارش، مدیران باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ به عنوان قیمت فروش این بازیکن جوان و خوش آتیه‌ی تیم خود و هزینه‌ی انجام انتقال احتمالی او، درخواست پرداخت مبلغی معادل با رقم نُه میلیون یورو از مشتریان و متقاضیان هافبک سوئیسی و جوان خود طلب کرده است.

در شرایطی که در طرف مقابل ماجرا، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ نیز قصد ندارد برای جذب دنیس زکریا در همین پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه‌ی جاری، بیش از نیمی از این مبلغ مورد تقاضای سران مونشن گلادباخ را پرداخت کند.

ماجرا آن جایی جالب می شود که بدانیم مدیریت باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد از دنیس زکریا به عنوان یک مدافع میانی در خط دفاعی تیم خود استفاده کند که احتمالاً به این معنی خواهد بود که روزهای حضور نیکلاس زوله، مدافع ملی پوش مانشافت در تیم نخست شهر مونیخ تقریباً به پایان رسیده است.

دنیس زکریا در خط میانی و در پست هافبک وسط نیز به عنوان گزینه‌ی پشتیبان در نظر گرفته می شود. این هافبک سوئیسی نیز از جمله شاه ماهی های بازار نقل و انتقالات است که تیم های بزرگ زیادی در اروپا خواستار جذب او هستند.

9404