ستاره سابق چلسی برای رفتن به بارسلونا حاضر است قید دستمزد سنگینش را بزند

ستاره سابق چلسی برای رفتن به بارسلونا حاضر است قید دستمزد سنگینش را بزند

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار ستاره برزیلی شانگهای و سابق چلسی تائید کرد که بارسلونا در چند وقت اخیر به دنبال جذب او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2017 اسکار از چلسی جدا شد و در یک انتقالی عجیب به شانگهای چین پیوست و حالا پس از گذشت 5 سال، دوباره می‌خواهد در فوتبال اروپا بازی کند. این هافبک 30 ساله سابقه 48 بازی ملی با پیراهن برزیل را دارد. 

به نقل از مارکا، اسکار که بیش از 200 بازی برای چلسی انجام داد در مصاحبه‌ای با TNT Sport گفت: "بله بارسلونا به من علاقه دارد و مذاکراتی با مدیربرنامه‌هایم نیز داشته است. آن‌ها می‌دانستند که فوتبال در چین تا ماه مارس تعطیل است، پس شاید این اتفاق رخ دهد، اما بارسا مشکلات زیادی دارد. آن‌ها اول باید چند بازیکن خودشان را به فروش برسانند و فکر می‌کنم دنی آلوز هم به همین مشکل دچار شد. اینکه باشگاه بزرگی مثل بارسلونا شما را زیر نظر دارد، احساس فوق العاده‌ای به آدم دست می‌دهد، اما ما زیاد صحبت نکردیم."

اسکار در چین هفته‌ای 540 هزار پوند حقوق دریافت می‌کند که پرداخت چنین مبلغی برای بلوگرانا بسیار دور از ذهن است.

"بله می‌دانم که برای رفتن به آنجا، باید قید بسیاری از چیزها را بزنم. شنیدم که دنی آلوز هم حقوق بسیار کمی دریافت می‌کنم و من نیز باید چنین کاری انجام دهد. البته تصمیم آخر را شانگهای می‌گیرد."

4416