حمله مهاجم افسانه‌ای بارسلونا به دمبله

حمله مهاجم افسانه‌ای بارسلونا به دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - هریستو استویچکوف اسطوره بارسلونا به انتقاد از رفتار عثمان دمبله وینگر فرانسوی پرداخت و اذعان کرد که او هیچ وقت ارزش‌های بارسا را درک نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از جنگ و جدال‌های فراوان، سرانجام در روز پنچ شنبه متئو آلمنی مدیر ورزشی بلوگرانا رسما اعلام کرد که مذاکرات با عثمان دمبله و مدیربرنامه‌هایش به بن بست خورده‌اند و وینگر سابق بروسیا دورتموند به طور قطعی در همین ژانویه به فروش خواهد رفت. البته دمبله هم با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی اعلام کرد که تحت تاثیر تهدیدهای سران بارسلونا قرار نخواهد گرفت و به بازی‌اش ادامه خواهد داد. 

به نقل از مارکا، استویچکوف اسطوره بلغارستانی آبی اناری‌ها، دمبله را مقصر اصلی حواشی اخیر می‌داند و در این باره گفت: "اگر نمی‌خواهید در بارسلونا باشید، حداقل لوگوی باشگاه‌ را لکه دار نکنید. من از ژاوی تشکر می‌کنم که او را به رختکن راه نداد، زیرا این باشگاه قدمت 121 ساله دارد. از لاپورتا می‌خواهم که درهای باشگاه را به روی هرکسی که نمی‌خواهد در نیوکمپ باشد، باز بگذارد. من برای بارسلونا عرق ریختم و مطمئنم دمبله هیچ وقت نفهمید که بارسلونا یعنی چه. من به عنوان یک خارجی وارد باشگاه شدم، اما از تاریخ آن خبر داشتم، اما تو هیچ وقت نفهمیدی که ارزش بارسلونا چه قدر است."

4416