واکنش تند مهاجم سابق شیاطین سرخ به حواشی اخیر: خفه شوید و به رونالدو گوش دهید

واکنش تند مهاجم سابق شیاطین سرخ به حواشی اخیر: خفه شوید و به رونالدو گوش دهید

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم فرانسوی اسبق منچستریونایتد به حمایت از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در آخرین دیدار خود موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل برنتفورد شد، اما این برد حواشی زیادی برای رالف رانگنیک به همراه داشت. زمانی که بازی 2-0 به سود من یونایتد دنبال می‌شد، سرمربی آلمانی تصمیم به بیرون کشیدن کریستیانو رونالدو در دقیقه 71 گرفت که اصلا به مذاق ستاره سابق رئال مادرید خوش نیامد. 

به نقل از مارکا، با وجود این حواشی، ساها مدعی است که تمامی بازیکنان من یونایتد باید به رونالدو احترام بگذارند. ساها در این باره گفت: "اگر یک بازیکن حق صحبت کردن در رختکن را داشته باشد، آن بازیکن فقط کریستیانو رونالدوست. بسیاری از این بازیکنان جوان سعی دارند تا چیزهای زیادی از خودشان نشان دهند، اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده است. شاید برخی از آن‌ها سابقه چند بازی ملی داشته باشند، اما تاکنون چه جامی برده‌اند؟ اگر به عنوان یک بازیکن تحمل شنیدن انتقادات را ندارید، باید یک فکری به حال خودتان بکنید، چون کریستیانو فقط به فکر رشد بازیکنان است. او می‌خواهد تا زمانی که در الدترافورد است، جام‌های گوناگونی را فتح کند، پس بازیکنان حتما باید حرف‌های او گوش دهند."

4416