با حذف الجزایر برابر ساحل‌عاج رخ داد: امید میلان به حضور بن‌ناصر مقابل یوونتوس

با حذف الجزایر برابر ساحل‌عاج رخ داد: امید میلان به حضور بن‌ناصر مقابل یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - اسماعیل بن ناصر پس از حذف تیم ملی الجزایر از جام ملت های آفریقا برابر ساحل عاج، به میلانلو بازگشته است و احتمالاً برای بازی یکشنبه شب برابر یوونتوس در دسترس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی ایتالیایی کالچو مرکاتو، تیم ملی فوتبال الجزایر روز گذشته با نتیجه‌ی سه بر یک برابر تیم ملی ساحل عاج که فرانک کسیه را در ترکیبش داشت، تن به شکست داده و حذف شد و حالا خبرنگار کالچو مرکاتو چنین گزارش می دهد که اسماعیل بن ناصر، هافبک الجزایری روسونری از استراحت یک روزه بعد از پایان بازی استفاده نکرده و امروز مستقیما به کمپ تمرینی میلانلو بازگشته است.

اسماعیل بن ناصر هنوز تمرین گروهی با دیگر بازیکنان تیم را آغاز نکرده است اما ممکن است فردا در فاصله‌ی یک روز مانده به شروع مسابقه به تمرینات گروهی روسونری اضافه شود.

استفانو پیولی امیدوار است تا اسماعیل بن ناصر با رسیدن به آمادگی برای دیدار یکشنبه شب، به جای باکایوکو، زوج ساندرو تونالی در خط میانی میلانی ها برابر یوونتوسی ها را تشکیل بدهد.

مسابقه‌ی سنتی، حساس و همواره جذاب تیم های آث میلان و یوونتوس تورین در چهارچوب دور برگشت رقابت های سری آ ایتالیا، یکشنبه شب به میزبانی روسونری در استادیوم سن سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد.

9404