واکنش توخل به اعترافات کونته درباره اختلاف سطح بین چلسی و تاتنهام

واکنش توخل به اعترافات کونته درباره اختلاف سطح بین چلسی و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی های لندن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تاتنهام شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی چلسی مقابل تاتنهام، صحبت های مهمی را در خصوص مسائل مختلف بیان کرده که مهم ترین بخش های این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

درباره‌ی مصدومین تیم؟

"ریس جیمز به تمرین روی چمن برگشت اما به صورت انفرادی تمرین می کند. چالوبا به تمرینات گروهی برگشته اما بازی مقابل تاتنهام برای او زود خواهد بود. همان نفرات مقابل برایتون برای تاتنهام هم در دسترس خواهند بود‌."

درباره‌ی تاتنهام؟

"آن ها می‌ دانند که ما می‌ خواهیم چه کار کنیم و ما هم می‌ دانیم که می خواهیم چه کار کنیم. ما آن ها را دو بار شکست دادیم و می‌ خواهیم باز هم آن ها را ببریم."

درباره‌ی کریستنسن؟

"او مقابل تاتنهام بازی نمی‌ کند اما ممکن است که هفته‌ی بعد در دسترس باشد."

(توماس توخل در قسمتی از صحبت هایش به این موضوع اذعان کرد که باخت مقابل منچستر سیتی، به عملکرد تیمش مقابل برایتون نیز لطمه زد.)

درباره‌ی آینده‌ی رودیگر؟

"من کلی از او تمجید کردم. من چند بار گفته ام که او چقدر برای من مهم است. مذاکرات بین او و باشگاه ادامه دارد و فعلا هیچ خبری نیست."

درباره‌ی عثمان دمبله؟

"او وقتی که در بالاترین سطح خود باشد، بازیکن بسیار خوبی است. من بسیار خوش شانس بودم که در دورتموند مربی او بودم ولی فقط یک سال بود و ای کاش بیشتر بود. از آن زمان دیگر با او در تماس نبودم؛ هیچ نظری در مورد او ندارم و او بازیکن ما نیست؛ پس بهتر است که در مورد او صحبت نکنیم."

شرایط لوکاکو؟

"نمی دانم که می توانم کاملاً واضح شرایط را توضیح دهم یا نه، چون می تواند ترکیبی از مشکلات باشد. روملو همیشه سعی می‌ کند در جریان بازی به تیم کمک کند ولی مدتی است که به مشکل خورده و ما در این مورد صحبت کرده ایم."

آیا عملکرد بازیکنان افت شدیدی داشته است؟

"بعد از باخت مقابل سیتی، دو روز بعد با یک تیم سرسخت بازی کردیم و در آن بازی می شد خستگی و کلافگی را در تیم دید و به همین دلیل، بعد از بازی به تیم مرخصی دادم. انتظار نداشتم مقابل برایتون این قدر به دردسر بیفتیم! ولی این گونه شد و نباید آن را خیلی بزرگ جلوه بدهیم."

اما در یکی از مهم ترین بخش های این نشست خبری، توماس توخل در مورد صداقت سخنان آنتونیو کونته در خصوص اختلاف سطح بین چلسی و تاتنهام، این گونه اظهار نظر کرد:

"شما باید از او بپرسید که این سخنان چقدر منصفانه است. با قضاوت بر اساس نتایج مسابقات اخیر، این مورد بود و ما باید مطمئن شویم که این اتفاق در روز یکشنبه تکرار می شود. البته این نظرات نباید ما را شرمنده کند، زیرا باعث شرمساری ما خواهد شد. قطعاً جاه طلبی خود را نشان می دهد. او تیم را آماده می کند تا ما را شکست دهد و شکی در این نیست. بنابراین مهم نیست که او در مورد بازی های گذشته ما چه می گوید."

لازم به ذکر است که آنتونیو کونته چند روز پیش پس از تحمل شکست در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل چلسی و بازماندن از صعود به فینال، در نشست خبری گفته بود: "من دوست دارم حقیقت را بگویم؛ فکر می کنم چلسی نشان داد که خیلی بهتر از ما است. در نیمه اول و از همان ابتدا شرایط سختی را متحمل شدیم. ما در مورد یکی از بهترین تیم های جهان صحبت می کنیم و نمی توان شرایط این دو تیم را مقایسه کرد. آن ها خیلی بهتر از ما بودند و ما باید بابت این عملکرد برای چلسی دست بزنیم."

9404