صحبت‌های کلوپ پیش از بازی با پالاس/ طعنه آقای معمولی: کار را از راه سختش انجام می‌دهیم!

صحبت‌های کلوپ پیش از بازی با پالاس/ طعنه آقای معمولی: کار را از راه سختش انجام می‌دهیم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با کریستال پالاس شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از دیدار لیورپول مقابل کریستال پالاس، ابتدا درباره‌ی رسیدن به فینال کارابائو کاپ گفت: "ما بسیار مشتاق رفتن به این فینال بودیم. دیشب چهره‌ های شاد زیادی در رختکن و استادیوم وجود داشت؛ صدای موسیقی بسیار زیاد بود. بچه‌ ها خواهان رسیدن به فینال بودند و خودشان هم انجامش دادند. ما لیورپولیم و عادت داریم که هر کار را از راه سختش انجام دهیم."

در ادامه این نشست نیز کلوپ در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد که مهم ترین قسمت های این کنفرانس خبری را می خوانید:

درباره‌ی دیوگو ژوتا؟

"بدون داشتن پایه‌ی خوب، نمی‌ توان معجزه رقم زد. دیوگو تلاش زیادی کرده که باعث شد این اتفاق رقم بخورد‌. برایش خوشحالم. اگر چنین کیفیتی داشته باشید، پس خیلی خوب است که چنین اتفاقاتی (بازی دیشب) را رقم بزنید."

درباره‌ی شکست هفت بر صفر پالاس در زمین خودش مقابل لیورپول در فصل قبل؟

"آن بازی یک استثنا بود! هر شوتی که زدیم، داخل دروازه رفت‌. آن‌ ها نسبت به آن زمان پیشرفت کرده‌ اند. الآن به ثبات رسیده‌ اند. تیم بسیار خوبی‌ اند که در بعضی نتایج بدشانس بوده‌ اند. انتظار یک بازی سخت را دارم."

درباره‌ی حس و حال فعلی؟

"دیشب بچه‌ ها روی ابرها بودند و صدای موسیقی زیاد بود. من هم بابت آن خوشحالم اما باید یک جو جدید بسازیم چون قرار نیست پالاس به ما هدیه دهد. باید با تمام توان بجنگیم."

درباره‌ی فابینیو؟

"دیشب فوق‌ العاده بود. تعداد توپ‌ هایی که برنده شد، مناطقی که پوشش داد، خیلی به ما کمک کرد."

درباره‌ی کلهر؟

"او دروازه‌ بان دوم تیم است. از روز اولی که دیدمش خیلی پیشرفت کرده است. یک گلر تاپ است و از کار کردن کنار تافا، جانی و سایر گلرها لذت می‌ برد. خیلی خوشحالیم که او را داریم."

درباره‌ی کرتیس جونز؟

"من یکی از بزرگ ترین طرافدان او هستم. در دو بازی اخیر فوق‌ العاده بوده. ما دیروز بدون عملکردهای انفرادی خوب بچه‌ ها نمی توانستیم پیروز شویم و کرتیس یکی از آن‌ ها بود‌. وقتی اولین بار این جا آمدم، او را در بیرون دفترم دیدم و با خودم گفتم واو، او چند سالش است؟ آن‌ موقع ۱۵ سالش بود."

درباره‌ی ماتیپ؟

"فکر کردیم یک چیز ۱۰۰ درصد درست نیست. ایبو و گومز را روی نیمکت داشتیم و به همین خاطر تعویض را انجام دادیم."

درباره‌ی اوکس؟

"او دیروز در زمین تمرین می‌ دوید‌. چیز دیگری نمی‌ دانم."

درباره‌ی هاروی الیوت؟

"خیلی خوب است که او برگشته چون بازیکن فوق‌ العاده ای است‌. مدت زمان زیادی نبوده پس نمی‌ توانیم عجله کنیم. کاملاً مطمئنم که پس از فیفادی می‌ تواند بازی کند." 

9404