نیکخواه: تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر چین است

نیکخواه: تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر چین است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی فوتبال بانوان می گوید بدون تردید تیم ها برای صعود از گروه تلاش زیادی می کنند، چرا که سطح این مسابقات بالا است، ولی ما هم انگیزه و قدرت بالایی داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرضیه نیکخواه پس از دیدار برابر هند گفت:بازی بسیار سنگینی را روز گذشته برابر هند انجام دادیم. با توجه به شرایط آب و هوایی و شرجی بودن ما تمام تلاش مان را کردیم که با امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شویم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بنظرم مسابقه پایاپای برابر میزبان داشتیم. 

وی در ادامه درباره بازی برابر چین گفت: تیم ملی فوتبال بانوان چین یکی از بهترین های تیم های قاره آسیاست و کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم. این تیم همیشه در رنکینگ آسیا در صدر بوده است. همچنین چند بازیکن لژیونر دارد، اما این دلیل نمی شود که ما از الان خود را بازنده حساب کنیم. کادر فنی فیلم بازیهای این تیم را برایمان آنالیز کرده است. انگیزه و شرایط بازیکنان از نظر روحی بسیار بالاست و تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر چین گذاشته ایم.

هافبک تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بدون تردید تیم ها برای صعود از گروه تلاش زیادی می کنند، چرا که سطح این مسابقات بالا است، ولی ما هم انگیزه و قدرت بالایی داریم و همه تلاش مان را می کنیم تا پرچم ایران را سرافراز کنیم.

6641