گزارش‌روز؛ آخرین تغییرات جدول کفش طلا/ لواندوفسکی به صدر رسید

گزارش‌روز؛ آخرین تغییرات جدول کفش طلا/ لواندوفسکی به صدر رسید

پایگاه خبری فوتبالی - ماشین گلزنی لهستانی باواریایی های شهر مونیخ با اراده ای وصف ناشدنی و تلاش ستودنی خود، تا به این لحظه توانسته که رتبه‌ی خود را به رده‌ی نخست جدول برترین گلزنان قاره‌ی سبز اروپا موسوم به جدول 'کفش طلا' ارتقاء دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، با گلزنی های متوالی و پی در پی، حالا روبرت لواندوفسکی توانسته است که خود را به صدر جدول شانس های تصاحب جایزه‌ی 'کفش طلای اروپا' برساند.

طبق این گزارش و بر همین اساس، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ آلمان با به ثمر رساندن بیست و سه گل و در مجموع با به دست آوردن چهل و شش امتیاز، در رتبه‌ی نخست و صدر جدول رده بندی شانس های برتر کسب جایزه‌ی کفش طلای قاره‌ی اروپا قرار دارد.

بر همین اساس، رتبه‌ی دوم در این جدول کفش طلای اروپا در حال حاضر در اختیار اوهی اومای خوانفو از باشگاه مولده در لیگ کشور نروژ است که موفق شده بیست و هفت گل به ثمر برساند و به این ترتیب، صاحب چهل و نیم امتیاز بوده و در پله‌ی دوم جای گرفته است.

بر این مبنا، صاحب رتبه‌ی سوم جدول کفش طلای اروپا تا به این لحظه، توماس اولسن باز هم از لیگ فوتبال کشور نروژ است. این مهاجم گلزن نیز توانسته است که بیست و شش گل به ثمر رسانده و به دست آوردن میانگین امتیازی بسیار مناسب سی و نُه، موفق به تصاحب رتبه‌ی سوم جدول کفش طلای اروپا شده است.

به عنوان آخرین بازیکنی که با بررسی جزئیات عملکرد، به اعلام و معرفی رتبه‌ی کنونی اش در جدول فعلیِ کفش طلای اروپا می پردازیم، باید از پاتریک شیک، مهاجم تیم ملی فوتبال جمهوری چک و باشگاه بایر لورکوزن آلمان نام ببریم. این گلزن چک تبار لورکوزنی ها با به ثمر رساندن هجده گل و به دست آوردن سی و شش امتیاز، در رتبه‌ی چهارم جدول کنونی کفش طلای اروپا قرار گرفته است.

اما اگر بخواهیم فقط مهاجمان تیم های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی را مورد بررسی قرار دهیم، در حال حاضر رده بندی جدول کفش طلا در بین لیگ های معتبر به این ترتیب خواهد بود:

1- روبرت لواندوفسکی با زدن 23 گل و کسب 46 امتیاز

2- پاتریک شیک با زدن 18 گل و کسب 36 امتیاز

3- چیرو ایموبیله، کریم بنزما و دوشان ولاهوویچ هر سه نفر مشترکا در این رده قرار دارند (هر کدام جداگانه با زدن 17 گل و کسب 34 امتیاز)

9404