مسابقات یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری قرعه‌کشی شد/ باز هم مصاف کهکشانی‌ها با بیلبائو!

مسابقات یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری قرعه‌کشی شد/ باز هم مصاف کهکشانی‌ها با بیلبائو!

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله‌ی یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری که با صعود کهکشانی های مادریدی به این مرحله و حذف آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون از دور رقابت ها ادامه یافته بود، انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله از رقابت ها، حریفان خود را شناختند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، قرعه کشی مرحله‌ی یک‌ چهارم نهایی رقابت‌ های کوپا دل‌ ری یا همان مسابقات جام حذفی فوتبال اسپانیا برگزار شد و هشت تیم باقی‌مانده در این تورنمنت، حریفان و رقبای مستقیم خود در مرحله‌ی یک چهارم نهایی مسابقات را شناختند.

بر اساس این گزارش و مطابق با قرعه کشی انجام شده، دیدارهای مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا (کوپا دل‌ ری) به این ترتیب خواهد بود:

رئال‌ مادرید -  اتلتیک بیلبائو

رئال سوسیه داد - رئال بتیس

والنسیا - کادیز

رایووایکانو - رئال مایورکا

دیدارهای مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌ های جام حذفی فوتبال اسپانیا یا همان کوپا دل‌ ری، طی روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم بهمن ماه سال جاری شمسی برگزار خواهد شد.

در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور اسپانیا در فصل گذشته، این آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون بودند که با وجود تمامی مشکلات و تحت هدایت رونالد کومان هلندی، موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات کوپا دل‌ ری در فصل 2020 - 2021 فوتبال اسپانیا شده بودند.

9404