واکنش مورینیو به پیشنهاد جانشینی بنیتز روی نیمکت اورتون

واکنش مورینیو به پیشنهاد جانشینی بنیتز روی نیمکت اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی پرتغالی گرگ های پایتخت ایتالیا معتقد است که نراتزوری بهترین تیم ایتالیاست ولی در عین حال او آ اس رم را با هیچ چیز عوض نمی‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آ اس رم ایتالیا بعد از برتری گرگ های رُمی مقابل حریف خود یعنی تیم لچه در رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا گفت: "متأسفانه صحبت هایم حقیقت داشت و همان گونه که عرض کردم، ترکیب محدودی داریم. میتلند نیلز و اولیویرا، کیفیت را به ما و تیممان اضافه کردند اما به هر حال شرایط این گونه است. مسیری طولانی در پیش روی داریم. از نظر من، اینتر قوی‌ ترین تیم در لیگ سری آ و همچنین جام حذفی ایتالیا است. بنابراین برخورد ما با آن‌ ها در مرحله‌ی بعد، یعنی یک قرعه‌ی بد! اما ما سعی می‌ کنیم همه را سورپرایز کنیم."

سرمربی پرتغالی سابق تیم هایی همانند چلسی، منچستر یونایتد و تاتنهام از انگلستان، اینتر ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا درباره‌ی پیشنهاد مقامات باشگاه اورتون به منظور جانشینی رافائل بنیتز روی نیمکت سرمربی‌گری تافی ها نیز چنین گفت: "از نظر شور و شوق و رضایت در رم، به خودم از ۱۰ نمره‌ی یازده می‌ دهم. خیلی خیلی خوشحال هستم و احساس می‌ کنم مردم به من اطمینان کامل دارند. از نظر فوتبالی نیز کسب رتبه ای بین چهارم تا هشتم چیزی نیست که من را راضی کند اما در یک پروژه‌ی مدت‌دار هستیم و فصل آینده قطعاً بهتر از این خواهیم شد. بسیار خوشحال هستم و آ اس رم را با هیچ پروژه‌ی دیگری عوض نمی‌ کنم. برای مدت زمان سه سال قول داده‌ ام و این جا را زودتر از این زمان مشخصی که قولش را داده ام، ترک نخواهم کرد."

9404