بیماری رایولا، علت توقف مذاکره دورتموند با هالند/ حال سوپرایجنت فوتبال وخیم است

بیماری رایولا، علت توقف مذاکره دورتموند با هالند/ حال سوپرایجنت فوتبال وخیم است

پایگاه خبری فوتبالی - منابع متعددی در کشورهای ایتالیا و آلمان از وضعیت جسمانی نابسامان مینو رایولا گزارش می دهند و گفته می شود که اوضاع سلامت این ایجنت سرشناس دنیای فوتبال وخیم و وی دچار مشکلات حاد قلبی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی بیلد چاپ آلمان، مینو رایولا، سوپر ایجنت فوتبال و مدیر برنامه فوتبالیست های بزرگ و سرشناس اروپا و جهان و همچنین نماینده‌ی هدف بارسلونا یعنی ارلینگ هالند نروژی در حال حاضر از نظر سلامت جسمانی خود در شرایط وخیم و در بیمارستانی در شهر میلان ایتالیا به سر می برد.

مینو رایولا در حال حاضر به دلیل عارضه‌ی قلبی در بخش مراقبت های ویژه‌ی بیمارستان مجهز و پیشرفته سن رافائل در شهر میلان ایتالیا بستری است.

مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان، مذاکرات با ارلینگ هالند درباره‌ی آینده‌ی این مهاجم نروژی را به دلیل وضعیت بد و نامناسب سلامت جسمانی ایجنتش، مینو رایولا، لغو و ادامه‌ی آین مذاکرات را به فرصتی دیگر موکول کرد.

این نماینده‌ی فوتبال با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا ارتباط دوستی صمیمانه ای دارد که گفته می شود شاید همین رابطه‌ی دوستانه‌ی صمیمانه، مقدمات ورود و حضور ارلینگ هالند به جمع نفرات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون و باشگاه کاتالانی را فراهم سازد.

در حال حاضر، سلامتی رایولا در اولویت برنامه های هم ارلینگ هالند و هم باشگاه های بارسلونا و بروسیا دورتموند قرار دارد.

سوپر ایجنت ایتالیایی، مسئول بزرگ ترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر بوده است. فقط در یک مورد که حدود شش سال پیش رخ داد، رایولا به تنهایی با فراهم آوردن شرایط انتقال دو بازیکن، عامل رد و بدل شدن یکصد و نود میلیون یورو در همان سال بوده است. انتقال یکصد و پنج میلیون یورویی پل پوگبا و هشتاد و پنج میلیون یورویی روملو لوکاکو به منچستر یونایتد در فصول گذشته، مبالغ سودهای هنگفتی را نصیب مینو رایولا کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ با مجموع یکصد شصت و نُه میلیون یورو و ماریو بالوتلی و هنریک میخیتاریان هر کدام با شصت و نُه میلیون یورو، تنها بعضی از نقل و انتقالات بزرگی بودند که در سال های گذشته زیر نظر مینو رایولا انجام شده است.

جابجایی و انتقال قریب الوقوع سه نفر از موکلین مینو رایولا به نام های ارلینگ هالند، پل پوگبا و ماتیاس دلیخت که در آینده ای نزدیک رخ خواهند داد، سه مورد از نقل و انتقالات بزرگ و پر سودی است که پیش بینی می شود زیر نظر این ایجنت معروف دنیای فوتبال انجام شوند.

9404