انتقاد شدید سرمربی رئال مادرید از مسئولین لالیگا/ آنچلوتی خواستار تغییر تقویم بازی‌ها شد

انتقاد شدید سرمربی رئال مادرید از مسئولین لالیگا/ آنچلوتی خواستار تغییر تقویم بازی‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید علیرغم پیروزی شیرین در مقابل الچه، اصلا حال خوبی در کنفرانس مطبوعاتی نداشت. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب گذشته از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، دو تیم الچه و رئال مادرید در استادیوم مارتینز والرو به مصاف هم رفتند. این بازی در وقت‌های قانونی گلی در بر نداشت و در 30 دقیقه وقت‌های اضافی، ابتدا این الچه بود که پس از اخراج مارسلو، در دقیقه 103 به گل رسید، اما ایسکو و هازارد دو تعویض طلایی آنچلوتی دو گل برای لوس بلانکوس به ثمر رساندند تا با نتیجه 2-1 راهی مرحله بعدی شوند. 

به نقل از مارکا، اما صعود به مرحله یک چهارم نهایی به معنای بازی بیشتر است و آنچلوتی و رئال مادرید تقویم بسیار فشرده‌ای پس از تعطیلات ملی خواهند داشت. سرمربی سابق پاریسن ژرمن پس از پایان بازی گفت: "چه می‌توانم بگویم؟ این تقویم غیرمنطقی است. باید همه چیز تغییر کند، مسئولان باید بفهمند که چه کاری انجام می‌دهند."

"هازارد و ایسکو؟ این دو نفر باعث پیروزی ما شدند. این بازی خیلی از چیزها را برای این دو نفر تغییر می‌دهد. شاید آن‌ها لایق بازی بیشتری بودند، اما گذشته دیگر گذشته است. از اینکه چنین بازیکنان باکیفیت و حرفه‌ای را در اختیار دارم، به خودم می‌بالم."

4416