برمک: پرسپولیس در ضربات ایستگاهی شکننده است/ ذوالفقارنسب می‌خواست فضا را عوض کند!

برمک: پرسپولیس در ضربات ایستگاهی شکننده است/ ذوالفقارنسب می‌خواست فضا را عوض کند!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در خط دفاعی هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند و در ضربات ایستگاهی مشکل دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، کوروش برمک درباره وضعیت فنی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در دفاع هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و روی ضربات ایستگاهی شکننده است. در خط دفاع زوج فرجی و نعمتی را امتحان کردیم و الان هم سید جلال حسینی و فرجی به میدان می‌روند. با وجود اینکه به نیم‌فصل دوم رسیده‌ایم، مدافعان هنوز هماهنگ نیستند. تیم به‌خوبی شکل گرفته و نتایج قابل قبولی گرفته است، اما هنوز کار داریم.

وی خط حمله پرسپولیس را نقطه نگران‌کننده این تیم دانست و تصریح کرد: در میانه زمین با بازیکنانی چون امیری، سرلک و کامیابی‌نیا مشکل چندانی نداریم، اما باید مهاجمی تمام‌کننده داشته باشیم. شنیدم که شهریار مغانلو با باشگاه سپاهان به مشکل خورده و مدیران پرسپولیس می‌توانند او را جذب کنند. یک دروازه‌بان خوب هم باید به پرسپولیس بیاید که حامد لک احساس امنیت نکند. در عین حال متأسفانه صحبت‌هایی از استعفای گل‌محمدی می‌شنویم که اصلاً خوشایند نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه خاطرنشان کرد: درویش چهره‌ای شناخته شده است و تعجب می‌کنم که برخی پیشکسوتان درباره او با بغض صحبت می‌کنند. درویش در باشگاه بزرگ سایپا کار کرده و کارنامه‌ای از خود به جای گذاشته است. مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه باید منابع مالی تأمین کنند تا بتوانیم مغانلو را جذب کنیم. ذوالفقارنسب فردی شناخته‌شده است، اما هر کسی در باشگاه باید آورده داشته باشد.

برمک در خصوص انتقادات نسبت به اظهارات و رفتارهای بیژن ذوالفقارنسب گفت: درویش نظر مثبتی روی گل‌محمدی دارد و به همین خاطر،‌ باشگاه باید اسپانسرهای قدرتمند بیاورد تا مشکلات فنی تیم برطرف شود. من ذوالفقارنسب را می‌شناسم و شاگرد او بوده‌ام. الان یک نوجوان 10 نفره هم می‌داند پرسپولیس چه مشکلاتی دارد و به نظرم ذوالفقارنسب می‌خواست فضا را عوض کند! پیشکسوتان و رسانه‌ها هم باید جو را آرام کنند و برخی حاشیه‌ها را نادیده بگیرند.

وی با اشاره به مشکلات شدید مالی سرخپوشان یادآور شد: بازیکنان شش ماه است حقوق نگرفته‌اند و به شرف آنها درود می‌فرستم که با تمام وجود بازی می‌کنند. روح و روان بازیکنان و مربیان پرسپولیس با این شرایط به هم می‌ریزد و به همه این مشکلات باید زمین تمرین پرسپولیس را اضافه کنیم. پیمانکاران ورزشگاه شهید کاظمی به دلیل عدم دریافت مطالبات خود، دیگر به زمین این ورزشگاه رسیدگی نمی‌کنند.

۴۱۵۴