جانشین احتمالی مانوئل نویر در دروازه بایرن‌مونیخ مشخص شد

جانشین احتمالی مانوئل نویر در دروازه بایرن‌مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه های دروازه بان تیم آرمینیا بیله فلد به شایعات علاقمندی مدیران باواریایی ها به موکلش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، طبق پیش بینی ها بایرن مونیخ احتمالأ قرارداد مانوئل نویر را برای مدت زمان سه سال دیگر تمدید خواهد کرد. از این رو، الکساندر نوبل، دروازه بان ذخیره‌ی مونیخی ها که به صورت قرضی در تیم موناکو حضور دارد، قطعاً تیم مونیخی را ترک خواهد کرد و باواریایی ها باید به دنبال یک دروازه بان ذخیره برای نویر باشند.

بر همین اساس، از اشتفان اورتگا، دروازه بان آرمینیا بیله فلد به عنوان اصلی ترین گزینه‌ی بایرن مونیخ نام برده می شود. اورتگا در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان گذشته نیز مد نظر مدیران بایرن مونیخ قرار داشت اما به علت نیمکت نشینی، پیشنهاد مونیخی ها را در آن مقطع زمانی نپذیرفت. 

یورگ نبلونگ، مدیر برنامه های اشتفان اورتگا در واکنش به انتشار شایعات علاقمندی بایرن مونیخ به موکلش گفت: "این مسأله به این بستگی دارد که آیا اورتگا نقش دروازه بان ذخیره را در بایرن مونیخ می پذیرد یا نه. مطبوعات از علاقمندی بایرن مونیخ گفته اند. من فقط می توانم بگویم که اشتفان کسی است که دوست دارد بازی کند. باید ببینیم که آیا او برای نیمکت نشینی آمادگی دارد یا نه. طبیعتاً تا زمانی که درخواست رسمی صورت نگیرد، چیزی نمی توان گفت."

اشتفان اورتگا در زمان حضورش در آرمینیا بیله فلد در 205 دویست و پنج مسابقه ای که با پیراهن این تیم آلمانی در میادین حضور یافته، موفق به ثبت شصت و سه کلین شیت شده و در مقابل دویست و هفتاد و دو گل نیز دریافت کرده است.

این دروازه بان که حالا مورد نظر موافق سران مونیخی ها قرار گرفته است، در زمان حضور خود در باشگاه مونیخ 1860 آلمان نیز 10 مرتبه کلین شیت به ثبت رسانده و البته هشتاد و هشت بار نیز توپ را به نشانه‌ی گل شدن از خط دروازه اش رد شده دیده است.

9404