حرف‌های تند دمبله در پست اینستاگرامی؛ وقت جواب دادن است!

حرف‌های تند دمبله در پست اینستاگرامی؛ وقت جواب دادن است!

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا که این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون اختلاف ایجنتش با بارسلونا مطرح شده و به طوری کلی مورد انتقاد واقع شده است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود حرف های تندی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، دمبله نوشت:" شب همگی بخیر. در این 4 سال حرف های زیادی در مورد خودم شنیدم. من کسی نیستم که اشتباه نداشته باشم. بی نقص نیستم. مصدومیت هایی داشتم و مبتلا به ویروس هم شدم اما هیچگاه انضباط و احترام به گفته های مربی را از دست ندادم. مذاکره برای تمدید قرارداد را به ایجنتم محول کردم و خودم به لذت بردن از فوتبال ادامه می دهم. 4 سال است که در موردم حرف زده می شود ولی من سکوت می کنم، این اشتباه بود و حالا وقت جواب دادن است. امروز می‌خواهم بطور شفاف جواب بدهم.

بازیکن بارسلونا در ادامه نوشت:" بعد از کرونا و بدون هیچ تمرینی مربی از من خواست که بازی کنم و من هم تردید نکردم و با نهایت توان بازی کردم چون عاشق فوتبال هستم و خودم را خوش شانس می دانم که بازیکن حرفه ای فوتبال شدم. حرف امروزم واضح است. به هیچکس اجازه نمی دهم در مورد من و یا ایجنتم حرف بزند. من همچنان با باشگاه قرارداد دارم و آماده تمرین زیر نظر مربی هستم و می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم. این مورد هیچوقت تغییر نمی کند. جای من ورزشگاه فوتبال است و جای ایجنتم میز مذاکرات. می خواهم فوتبال بازی کنم و روی بردن تمرکز داشتم باشم. به هیچکس اجازه نمی دهم که نیت من را به چیز دیگری تعیبر کند و بگوید که من به برنامه باشگاه توجه ندارم و یا نیت دیگری دارم."

1470