نامزد رونالدو: چیزی از فوتبال سر در نمی‌آورم!

نامزد رونالدو: چیزی از فوتبال سر در نمی‌آورم!

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو آماده پخش مستند زندگی اش به نام "من جورجینا هستم" از طریق شبکه اینترنتی نتفلیکس از روز هفتم بهمن است.

به گزارش فوتبالی، جورجینا به مناسبت پخش قریب الوقوع مستندش با شبکه ال پایس صحبت کرد و در مورد رابطه اش با فرزندان رونالدو صحبت کرد. وی اظهار داشت:" این طور نیست که من و کریستیانو این حس را داشته باشیم که آلانا (به عنوان تنها فرزند بیولوژیکی خودش از رونالدو) تنها فرزند من است. بلکه من چهار فرزند دارم و همه آنها من را "مامان" صدا می زنند. در اینترنت چیزهای زیادی می نویسند که صحت ندارد. این یکی دیگر از چیزهایی است که نمی توانم درکش کنم."

جورجینا از سویی می گوید که با وجود آن که نامزدش یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است، خودش چیزی از فوتبال درک نمی کند. وی اظهار داشت:"وقتی بچه بودم هرگز به فوتبال علاقه نداشتم. دوست داشتم که بالرین شوم. بعد از آن به فوتبال علاقمند شدم چرا که این شغل نامزدم است اما فوتبالی نیستم و در خانه در مورد فوتبال صحبت نمی کنیم چون چیزی از فوتبال سر در نمی آورم!"

نامزد رونالدو در مورد شخصیت خودش هم صحبت کرد:" من شخصیتی بسیار مثبت نگر دارم. زندگی خیلی ساده تر از هر چیزی است و در نهایت همیشه به این فکر می کنم که همه چیز برایم خوب پیش نمی رود چرا که با حسادت یا بداندیشی تصمیم نمی گیرم. قطعا خودم را شاد می دانم و حس خیلی خوبی دارم."

4125