مومنی: استقلال سلامت لیگ را به خطر نینداخت

مومنی: استقلال سلامت لیگ را به خطر نینداخت

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه با اعلام بازیکنان کرونایی این اجازه را ندادیم تا سلامت دیگران به خطر بیفتد اتفاقی است که نباید فراموش شود، نمی‌دانم چرا برخی‌ها بدون مطالعه مصاحبه و از کلماتی استفاده می‌کنند که زیبنده نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمد مومنی در خصوص مبتلا شدن بازیکنان تیم استقلال به ویروس کرونا، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها ماجرای کرونا گرفتن بازیکنان استقلال را دستاویزی قرار داده‌اند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند اما نه تنها باشگاه استقلال اشتباهی مرتکب نشده بلکه شایسته قدردانی و تشویق نیز هست.

وی افزود: اینکه با اعلام بازیکنان کرونایی این اجازه را ندادیم تا سلامت دیگران به خطر بیفتد اتفاقی است که نباید فراموش شود، نمی‌دانم چرا برخی‌ها بدون مطالعه مصاحبه و از کلماتی استفاده می‌کنند که زیبنده نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به عنوان قهرمان نیم فصل آمادگی و انگیزه رویارویی با پیکان را داشت اما شرایط کرونایی استقلال این اجازه را نداد.

مومنی تصریح کرد: باشگاه استقلال همواره قانونمدار بوده و طبق قانون تصمیم به لغو بازی استقلال و پیکان گرفته شد اما دوستان ما مصاحبه‌هایی را انجام دادند که عجیب است، به نظر می‌رسد آنها توقع و دوست داشتند استقلال در حالیکه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال مبتلا به کرونا شده بودند با نفرات ذخیره خود به میدان می‌رفت تا شانس پیروزی‌شان افزایش پیدا کند. آقایان اکبر محمدی و مجتبی حسینی که از افرد فوتبالی هستند به طور حتم این شرایط را درک می‌کنند.

وی تاکید کرد:استقلال، یکدل و متحد به راه خود ادامه خواهد داد و همه مجموعه تیم به دنبال این هستند تا فصلی خوب و خاطره انگیز را برای هواداران خود به ارمغان آورند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قهرمانی نیم فصل اتفاق فرخنده‌ای بود که حکایت از تلاش و بر نامه‌ریزی مدیران، مربیان و بازیکنان استقلال داشت و با این روند قهرمانی در پایان فصل دور از ذهن و تصور نیست.

۴۱۵۴