رونالدو، گسول و نادال برای رستورانشان آشپز استخدام کردند

رونالدو، گسول و نادال برای رستورانشان آشپز استخدام کردند

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل نادال، کریستیانو رونالدو و پائو گسول ورزشکارانی هستند که سعی می کنند با سرمایه گذاری در خارج از دنیای ورزش ثروت خود را افزایش بدهند. آنها در سالهای اخیر یک سرمایه گذاری مشترک نیز با هم داشته اند: رستوران های زنجیره ای تاتل.

به گزارش فوتبالی،  شعبه های رستوران تاتل در حال حاضر در شهرهایی نظیر مادرید، ایبیزا و لس آنجلس فعالیت می کند. آنها سعی می کنند که بهترین کیفیت ممکن را داشته باشند و به همین خاطر خوان آنتونیو مدینا را به عنوان رئیس بخش آشپزهای بین المللی خود استخدام کرده اند.  خوان در رستوران مشهور زالاکاین در اسپانیا زیر نظر بنجامین اوردیاین رشد کرده است که در سال 2020 توسط کیکه داکاستا برای فعالیت در هتل ماندارین اورینتال جذب شد.  مدینا در مورد خودش گفته است:" من در رستوران هایی با آشپزی کلاسیک رشد کرده ام و به تدریج رشد کرده ام که بدون از دست دادن ذات اصیل و سنتی آشپزی هایم سعی کرده ام که از خلاقیت استفاده کنم و رشد کنم."

رونالدو در کنار نادال تنیسور و گسول بسکتبالیست اسپانیایی در ابتدا شعبه های رستوران تاتل را در اسپانیا و شهرهای مادرید و ایبیزا افتتاح کردند و بعد از آن به سراغ شهر لس آنجلس و کشور آمریکا رفتند. گفته می شود که شعبه بعدی این رستوران قرار است که در بحرین افتتاح شود.

4125