شایعه جدید درباره آزمون؛ مسافر فرودگاه نیوکاسل!

شایعه جدید درباره آزمون؛ مسافر فرودگاه نیوکاسل!

پایگاه خبری فوتبالی – شایعات نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایرانی زنیت، تمام‌شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سماک سرمربی زنیت مدعی شده سردار آزمون، قطعا تا انتهای فصل در این تیم خواهد ماند و تابستان تیم جدیدش را مشخص خواهد کرد، غیبت او در بازی تدارکاتی زنیت مقابل الامارات باعث شده تا دوباره شایعات جدیدی درباره این بازیکن مطرح شود.

سماک در مصاحبه‌ای که با سایت باشگاه زنیت داشته گفته آزمون به همراه مالکوم و وندل در حال گذراندن دوران ریکاوری است و به همین دلیل جلوی تیم اماراتی بازی نکرده اما گفته می‌شود او در حال حاضر در دوبی نیست.

بر اساس برخی توئیتها، طی ساعات گذشته، پروازی از سن پترزبورگ در فرودگاه نیوکاسل به زمین نشسته و گویا مسافر این پرواز اختصاصی، کسی نبوده جز سردار آزمون که در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره علاقه باشگاه انگلیسی به جذب او مطرح شده بود.

این شایعه در حالی منتشر شده که رسانه‌های ایتالیایی کماکان به احتمال پیوستن سردار به یوونتوس اشاره می‌کنند و اینکه اگر زنیت با پیشنهاد مدیران یوونتوس موافقت کند، قطعا آزمون فوتبالش را در سری A ادامه خواهد داد.

حالا باید دید در فرصتی که تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی باقیمانده، تکلیف سردار چه خواهد شد و او نهایتا در زنیت خواهد ماند یا سرنوشت او در تیم دیگری رقم خواهد خورد.

1984