مهاجم فرانسوی در آخر خط؛ پایان کار دمبله در بارسلونا

مهاجم فرانسوی در آخر خط؛ پایان کار دمبله در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام داستان پیچیده عثمان دمبله با بارسلونا به پایان رسید و این بازیکن در ژانویه به فروش خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، زمانی که ژاوی به عنوان جانشین رونالد کومان منصوب شد، در اولین مصاحبه‌اش از سران بلوگرانا خواست تا هرچه زودتر قرارداد عثمان دمبله همیشه مصدوم را تمدید کنند، چون مدعی بود که این ستاره فرانسوی می‌تواند به یکی از بهترین‌های جهان در پست تخصصی‌اش تبدیل شود. بعد از آن، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسا مذاکرات تمدید قراردادش را موسی سیسوکو، ایجنت دمبله آغاز کرد، اما نتوانستند به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند. 

به نقل از مارکا، لاپورتا از دمبله خواست تا در ازای تمدید قرارداد، درصدی از دستمزد هفتگی‌اش کم شود، اما قهرمان جام جهانی 2018 این مورد را نپذیرفت. ژاوی نیز در آخرین مصاحبه‌اش اذعان کرد که اگر دمبله تمدید نکند، باید در همین ژانویه به فروش برسد. حالا یکی از مدیران ارشد بارسلونا، متئو آلمنی گفت: "مشخص است که دمبله دیگر تمایلی به ادامه کار در بارسلونا ندارد. او نمی‌خواهد بخشی از پروژه ما باشد. به دمبله گفتیم که هرچه سریع‌تر باید از باشگاه برود و انتظار داریم تا قبل از 31 ژانویه (11 روز دیگر) به فروش برسد."

4416