مهاجم یاغی بارسلونا خط خورد و بریتویت برگشت

مهاجم یاغی بارسلونا خط خورد و بریتویت برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بیلبائو هشدار داده بود، بارسلونا دیگر نمی خواهد که به بازی عثمان دمبله مهاجم فرانسوی و وکیلش ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به این نتیجه رسیده است که دمبله با رد کردن اخرین پیشنهاد تمدید دیگر نمی خواهد در نیوکمپ بماند و به همین خاطر نمی خواهند  که پیش از این ماجرا ادامه پیدا کند. بدین ترتیب ژاوی پس از جلسه با ماتئو آلمانی مدیر فوتبال بارسا به این نتیجه رسید که دمبله را از لیست بازی کوپا مقابل بیلبائو کنار بگذارد. بدین ترتیب دمبله یا باید پیشنهاد تمدید را بپذیرد یا این که در همین زمستان جدا شود. یکی از گزینه های بارسا می تواند فسخ قرارداد یکطرفه قرارداد عثمان باشد. در هر صورت به نظر می رسد که دمبله دیگر قرار نیست که پیراهن بارسا را بپوشد چرا که جدا شدنش در زمستان حتمی به نظر می رسد.

در لیست بارسلونا برای بازی با بیلبائو جدا از خط خوردن دمبله، نکته مهم مربوط به بازگشت مارتین بریتویت است که چند روز زودتر از موعد برگشت. ممفیس دیپای به علت مصدومیت حضور ندارد اما مهاجم دانمارکی پس از چهار ماه برگشته است. اریک گارسیا، سرجی روبرتو و ساموئل اومتیتی دیگر مصدومان هستند و لوک دی یونگ هم به علت محرومیت حضور ندارد. 

لیست بارسلونا برای بازی در سن مامس مقابل بیلبائو بدین شرح است: ترشتگن، نتو، دست، پیکه، لنگله، آلوز، آلبا، سرجیو بوسکتس، مینگزا، فرنکی دی یونگ، پدری، فران، فاتی، ریکی پوچ، بریتویت، نیکو، تناس، جوتگلا، گاوی، عبده و بالده.

4125